Jak vydělat peníze online pomocí Evergreen obsahu

Co je to Evergreen?

Většinou se používá v hudebním průmyslu. Je to označení pro nestárnoucí píseň. Evergreen znamená stále populární, stále oblíbený, nestárnoucí, věčný.

Evergreen obsah je obsah, který …

  • … zůstává relevantní ve stáří, spíše než jen relevantní během sezóny, nebo nedávné události.
  • … neztratí svou relevanci a hodnotu v průběhu času.
  • … má konzistentní objem vyhledávání po celý rok a také po mnoho let.
  • … je pro čtenáře relevantní bez ohledu na to, co se děje.
  • … nevyžaduje sezónní změny, aby byl populární.
  • … budou lidé vždycky chtít.

Vlastnosti Evergreen obsahu

34 příkladů Evergreen obsahu

  1. Případové studie
  2. Statistiky a data – Odkazujte na autority
  3. Recenze produktů – Zaměřte se na long tail, který generuje prodej. Každý produkt recenzujte individuálně. Uvádějte rok zveřejnění přímo v textu.
  4. Dějiny něčeho, historie něčeho
  5. Průvodce a Techniky opakování obsahu – Užitečný obsah, má velký význam pro jakoukoli marketingovou strategii obsahu. Odlišné kroky v hloubce obsahu.
  6. Průvodce pro začátečníkyJednoduchý a zároveň efektivní nápad na neomezený obsah.
  7. Průvodce typu „Jak na to“ a „Krok za krokem“
  8. Odpovědi na konkrétní otázky – Lidé často hledají odpovědi na konkrétní otázky
  9. Šablony
  10. Opakující se Trendy
  11. Seznamy zdrojů – Například odkazy na zdarma a placené online nástroje, nebo seznamy knih.
  12. Výsledky původního výzkumu
  13. Nejlepší praxe
  14. Tajemství
  15. Chyby, kterým je třeba se vyhnout
  16. Nejlepší tipy pro lidi, aby porozuměli vašemu odvětví – Opět odkazujte na autoritativní stránky. Ukažte dlouhodobý vývoj na trhu.
  17. Osvědčené postupy – Vhodné pro všechny marketingové strategie. Pište je z různých úhlů pohledu.
  18. Kontrolní seznamy – Používejte odrážky a popisné body.
  19. Vše co potřebujete vědět o …
  20. Referenční knihy ve vašem trhu
  21. Definice, glosáře, zkratkyGlosář Rybáře, Zkratky ve stavebnictví, Slovník terapeutů.
  22. Přehodnoťte společný pohled na problém – „Je opravdu zdravé přestat jíst cukr?“
  23. Série návodů – Návody rozdělte do částí (Část 1., Část 2.).
  24. Úvod do …
  25. Ultimátní Pravidla
  26. Oprašte starý obsah. Rozšiřte ho. Aktualizujte ho.
  27. Rozhovory se slavnými lidmi
  28. Příběhy selhání
  29. Důkazy
  30. Infografiky
  31. Váš úspěch
  32. Rozprávění
  33. Encyklopedie příspěvků
  34. Výhody a nevýhody něčeho

Příklady

  • „Jak vyměnit pneumatiky u auta““
  • „Jak se nalíčit“
  • „Jak vypěstovat nejlepší rajčata“
  • „Jak postavit skleník, Jak položit podlahu“
  • „Jak vydělat peníze na internetu“

Jak najít téma pro Evergreen obsah

3 nápady pasivního příjmu za použití Evergreen obsahu

  1. Napište Evergreen Eknihu pro Kindle. Může jít například o průvodce, časopis, příručku, kontrolní seznam, příběh, skript, článek, komiks, román. Zveřejněte ji na Amazon.com a získejte pasivní tok peněz z prodeje vaší Eknihy.
  2. Vytvořte Evergreen Zájmový web, nebo Blog pro cílový segment. Zapojte ho do programu Amazon Asocciates. Pište recenze produktů a odkazujte na konkrétní produkty v Amazonu. Pokud návštěvníci projdou při nákupní cestě vaším blogem během 24 hodin, Amazon vám vyplatí provizi z prodeje doporučeného produktu. Další možností pasivního příjmu jsou provize z prodeje reklam Google Adsense.
  3. Natočte Evergreen video pro YouTube. Vyberte si cílový segment. Vyplňte mezeru. Může jít o video, které je pobaví, poučí, poradí, nebo namotivuje. Takováto videa budou užitné navěky. Jejich sledovanost bude neustále růst. Pasivní příjem získáte tak, že u něj necháte zobrazovat reklamy Google Adsense, za které získáte provizi.

Nápady na pasivní příjmy: Jak vydělat peníze online pomocí Evergreen obsahu

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=efkEvMVNY6A[/embedyt]


Zdroje

Sdílejte článek na sociálních sítích