×

5 nejsledovanějších infografik na pinterestu
(nejen) o internetovém marketingu
v českém jazyce.

*

Proč dělám, to co dělám?

  • Uvědomuji si význam marketingu. Vím, že ho potřebuje každý, kdo podniká. Proto se mu věnuji.
  • Vím, že na každý produkt či službu čeká zákazník a je to jen otázkou nalezení cesty. Proto nikdy nepřestanu v hledání. Protože: „Život je hledání. Hledání je život." (Google)
  • Rád zapojuji svůj mozek, do maxima. I když to mnohdy bolí. Vím ale, že pokud tomu dám pozornost, výsledek se vždy dostaví.
  • Baví mě psychologie obchodu. Baví mě objevovat nové a nové potřeby a požadavky zákazníků.
  • Baví mě předávat informace, které přinášejí užitek.
  • Baví mě vymýšlet strategie a používat strategické myšlení.
  • Baví mě analyzovat naměřená data a přicházet na odlišnosti oborů a odvětví.
  • Baví mě překvapovat klienty netradičními přístupy. Baví mě, když mi klient řekne „To jsem nevěděl“, nebo „Moc mi to pomohlo“.
  • Baví mě, když vidím, že má práce přináší výsledky.
  • Baví mě, když vidím, že to co dělám, má smysl.

Mé jméno je Vladimír Matula a jsem online marketer.

Proč bych měl být Váš online marketer zrovna já?

Mezi mé životní hodnoty patří KREATIVITA. Přicházím s nápady i ve chvílích, kdy byste to nečekali.

Mou další hodnotou je EFEKTIVITA. Snažím se dělat vše tak, aby to mělo co největší užitek.

Jsem zodpovědný. Své závazky vždy dodržím. Své faktury platím vždy včas a v termínu.

Jsem loajální. Víme, že ne vždycky se daří. Pokud je jasná vize a plán společně to dokážeme.

Neustále se vzdělávám. Každý den minimálně 30 minut. Osvojuji si nové trendy a jdu s dobou.

Nebojím se přiznat chybu, a jsem ochoten za ni zaplatit. A vždy se z ní poučím.

Proč bych měl být Váš online marketer zrovna já?

Můj příběh

Všechno začalo roku 1996, kdy jsem nastoupil jako obchodní zástupce pro prodej reklamy do oborového tištěného katalogu u firmy Gradace Holding s.r.o. Jako vystudovaný mechanik NC strojů jsem o reklamě nevěděl opravdu nic. Po několika schůzkách mi ale bylo hned jasné, že reklamu potřebuje každý, kdo chce o sobě dát ostatním vědět. Proto jsem zvolil tuto cestu.

Logika mě zavedla do klasické reklamní agentury. Tady jsem se naučil pracovat v grafických programech, tvořit loga, připravovat grafiku pro tiskárnu a grafické studia, zkrátka realizovat zakázku.

Po 6 letech přišel internet. Každý o něm mluvil, ale nikdo o něm pořádně nic nevěděl. Tehdy ještě žádné vyhledávače nebyly. Byly jen webové stránky, o kterých nikdo komu jste neřekli URL adresu nenašel. V Jihlavě weby nikdo tvořit moc neuměl, a tak jsem se odstěhoval pro zkušenosti do Prahy.

Během 3 let v webdeveloperských firmách jsem se naučil, jak se web navrhuje, jak se vyrábí a jak se „obsluhuje“. Já však hledal jiné otázky. Jak na web přilákat návštěvníky? Co se na webu vlastně děje? Proč návštěvníci nevolají? Proč nenakupují? Proč nepoptávají? Odpovědi mě dovedli až technice zvané Optimalizace pro vyhledávače (SEO) a tím se vrátil zpět do marketingu. Působil jsem jako SEO konzultant a account manažer ve známých internetových reklamních agenturách ATAXO CZECH s.r.o., H1.CZ s.r.o. a SEO Expert s.r.o. Čím více zkušeností jsem o této strategii získával, tím více jsem zjišťoval, že samotné SEO není spása. Že je to jen část. Dílek skládačky.

Aktuálně poskytuji marketingové služby pro svou firmu Diversity promotion s.r.o.

Mé životní hodnoty:

„Tvořit.“ a „být kreativní“, to je to co mě dovede k úspěchu a velkým snům.

Stále mám na paměti motto: „Udělat více s minimálním úsilím.“. Neustále si připomínám Paretovo pravidlo 80/20 a Parkinsonovy zákony.

Rodina a čas strávený s ní je u mne prioritou.

Více jak 7 let praktikuji Thai ji. Cvičím rodinný styl Yang a znám sestavu a pár principů z tahaji Chen. Uvědomuji si energii, která je v mém těle a všude kolem nás. Cítím jí a pracuji s ní..



Co o mě říkají?

"V roce 2012 jsem koupil internetový obchod s kamennými obklady, kdy jsem také navázal spolupráci s p. Matulou, který kompletně spravoval e-shop, co se týče online marketingu. Po třech letech spolupráce jsme otevřeli vzorkovou prodejnu v Jihlavě a přijali prvního zaměstnance. Vzhledem k tomu, že jsem o online marketingu neměl mnoho vědomostí, patří právě jemu za tyto zásluhy velké dík. Jsem rád, že jsem vsadil na profesionála ve svém oboru."

Radek Zápotočný / jednatel Simple company s.r.o.

"Pokud bych měl Vladimíra Matulu definovat jedním slovem, určitě bych vyřkl slovo „profesionál“. Utvrzuje mě v tom opakovaně u každého projektu, na kterém spolupracujeme. V systému jeho práce ale i v jeho přemýšlení se hodně odráží zkušenosti, které nabyl za roky své praxe. Nejvíce si však vážím jeho zodpovědnosti. Vím, že se na něj mohu vždy a ve všem spolehnout."

Milan Čaloun / jednatel all-profi s.r.o.

"Když jsme s kolegou v roce 2011 dostali nápad vytvořit komplexní eshop na víno a destiláty, dostali jsme refrence na pana Matulu. Je s námi od samotného zrodu eshopu. Měl na starosti návrh, realizaci a výběr developera. Hlavně díky jeho práci se dnes řadíme mezi TOP 10 v našem oboru a stoupáme stále vzhůru. Dovolím si říct, že ho bereme jako kmenového zaměstnance a plno rozhodnutí ohledně marketingu necháváme s klidným svědomím na něm."

Daniel Maštera / jednatel Winehouse.cz

"S prací pana Matuly jsem nadmíru spokojen. Vždy dostojí svým závazkům a práci dotáhne do úspěšného konce. Jeho přehled v offline i internetovém marketingu je znát v celé jeho komunikaci. Mohu jen doporučit."

Ing. Nam Nguyen / jednatel N&H s.r.o.

"V oblasti větrné energetiky působím již 15let. Pan Matula toto odvětví neznal, ale velice rychle se sžil s danou problematikou. Jeho práce svojí strukturou, záběrem informací a hloubkou analýzy podstatně převýšila požadovaný rozsah a informační hodnotu zadání. Osobně si cením nejvíce jeho přístupu a komunikace. Pokud budu moci, vřele a rád ho doporučím."

Ing. Šamaj Pavol / za společnost BRYXLE.CZ s.r.o.

Potřebujete pomoc s marketingem?

Napište mi, zavolejte, nebo se stavte za mnou do Jihlavy.