Marketingové poradenství a konzultace

Nevíte si rady s tím, jak upoutat pozornost zákazníků? Chcete vědět, proč návštěvníci nenakupují? Chcete poradit, jak efektivně prodávat? Chcete podnikat tak, aby vám to přinášelo radost a peníze?

Víte, že marketing potřebujete, ale nemáte ho čas řešit?
Nebo mu zatím moc nerozumíte?
Hledáte někoho, kdo vám poradí, nebo si celý marketing vezme nestarost?

Obraťte se na mne. Rád Vám pomohu.

1. Zavoláme si a domluvíme termín konzultace.

Nejdříve se vás zeptám na informace týkající se vaší situace a vašeho oboru.
Požádám Vás o váš email, na který pošlu upřesňující dotazy, které nás při telefonním hovoru nenapadly.

2. Odpovíte na pár klíčových otázek.

  • Jaké jsou vaše dlouhodobé podnikatelské cíle?
  • Jak by jste popsal vašeho ideálního zákazníka? Co je motivuje ke koupi?
  • Cílíte i na firemní klientelu? Jak konkrétně?
  • Koho považujete za největší konkurenci?
  • Máte vlastní webové stránky? Měříte a vyhodnocujete návštěvnost?
  • Jak v současné době propagujete své produkty, služby a značku?
  • Používáte pro propagaci i sociální sítě? Pokud ano, tak jaké?

3. Prozkoumám váš obor a odvětví.

  • Prostuduji si vaše webové stránky, či internetový obchod.
  • Pokud mne dáte přístup do Google Analytics, prozkoumám současnou návštěvnost.
  • Zjistím vaše hlavní klíčová slova.
  • Prozkoumám situaci ve fulltextových vyhledávačích a internetu a podívám se na to, jak se prezentujete v tomto konkurenčním prostředí.

4. Připravím se na konzultaci

V nich vám poskytnu nápady, doporučení, strategie, techniky, tipy na výhody, návody, příklady, úspěšné případové studie, odkazy na užitečné články, infografiky a další užitečné informace, které můžete ihned začít využívat.

Vytvořím a vytisknu A4 dokument, nebo připravím jednoduchou PowerPointovou prefentaci.

5. Sejdeme se u kávy a vše probereme.

Zde prezentuji, co jsem si pro Vás připravil. Budeme si klást další otázky, a odpovídat na ně. Vše budeme zaznamenávat do vytištěného dokumentu, abychom něco nezapomněly. Pokud nás bude více, perfektní. Bude více podnětů a nápadů. Případně můžeme pořídit audio nahrávku.

Na konci schůzky se dohodneme na dalším postupu. Mohou nastat 3 varianty:

a) Popsané dokumenty, nechám Vám. Emailem pošlu audio nahrávku společně s fakturou na 1500 Kč. K ceně si účtuji cestovné 5 Kč/km. Pokud jste z Jihlavy, cestovné je zdarma.

b) Popsané dokumenty zpracuji a doplním jej o přepis z audio nahrávky. Výsledný dokument pošlu v elektronické podobě na váš email, společně s fakturou na 3.000 Kč + cestovné.

c) Přepis a popsané tiskové dokumenty „přetavím“ v Akční plán a Nabídku mých služeb. Pokud cena za mé služby v plánu přesáhne 10.000 Kč, máte ode mě marketingové poradenství zdarma. Účtovat si budu pouze cestovné.

Ceny jsou bez DPH.