Tipy pro zvýšení účinnosti vstupní stránky

Co je to vstupní stránka a k čemu se používá?

Vstupní stránka je jedna stránka, přes kterou návštěvník „vstoupí na web“, když klikne na reklamu, benner, odkaz v emailu, výsledek vyhledávání ve vyhledávači, nebo jakýkoliv jiný odkaz mimo mateřský web.

Jejím účelem je výzva k akci (CTA).

Tato vlastost je proto nejlepší volbou pro zvýšení míry konverze kontextových kampaní Google AdWords a Sklik.cz.

Jaké jsou typy vstupních stránek?

Vstupní stránka
Click-Trought

Cílem těchto samostatných stránek je "nažhavit" potenciální zákazníky na produkt, který se jim chystáte prodat. Obsahem stránky jsou podrobnější informace ve formě výhod a jasně viditělné tlačítko, které je odešle do nákupního procesu (například eshopu).

Vstupní stránka
Lead Generation

Vstupní stránky typu Lead Generation používají jako výzvu k akci webový formulář za účelem shromažďování leadů, jako jsou jména a e-mailové adresy.

12 tipů pro zvýšení efektivity vstupních stránek

  1. Ujistěte se, že hlavní nadpis vstupní stránky odpovídá na to, na co klikli při reklamě.
  2. Použijte směrové šipky, abyste nasměrovali pozornost.
  3. Vstupní stránka by měla mít jediný účel, jediné sdělení.
  4. Každý prvek vaší stránky by měl být koncepčně sladěn s tématem a cílem stránky.
  5. Použijte video.Testy ukazují, že zlepšuje konverzi až o 80%.
  6. Buďte stručný. Odstraňte zbytečný obsah.
  7. Využívejte skutečné reference, skutečných lidí. Je to sociální důkaz.
  8. Testujte stránky pomocí A/B testování. Nechte své zákazníky rozhodnout, co funguje nejlépe.
  9. Poskytněte záruky na snížení rizika.
  10. Pokud prodáváte knihu, použijte náhled pro zvýšení důvěryhodnosti.
  11. Segmentujte výsledky podle zdroje návštěvnosti. Zjistěte, který komunikační kanál funguje nejlépe.
  12. Ukažte své telefonní číslo, aby lidé věděli, že jste skuteční, a že s vám mohou zavolat.
Sdílejte článek na sociálních sítích