Úspěchy v programu Amazon Affiliate Associated

# 1 Lekce – Vyberte správnou kategorii produktu

Zaměřte se na kategorie produktů, kde potenciální kupci hledají nejčastěji informace, než se mohou rozhodnou, kde nakoupí. Tj. kategorie výrobků, které se často objevují v Google na předních pozicích ve výsledcích vyhledávání.

Místo toho se konkrétně zaměřují na kategorie produktů, kde je spousta doplňků k propagaci.

Zaměřte se na profitabilní výklenek „Grilování“.

https://hostedimages-cdn.aweber-static.com/NzA3NDY3/optimized/8b854234277b49be83d01b1bfa1dfb2d.png

Produkty kolem 150 USD mají vyšší výplatní poměr Amazonu o 6,5-8,5% * místo 4%.

U 90% kategorií produktů na Amazonu je stále nízká konkurence.

# 2 Lekce – Napište obsah cílený na klíčová slova kupujícího

Například bych napsal příspěvek na „nejlepší finanční modely kniha“, nebo příspěvek na „Která je nejlepší kniha od Warrena Buffetta?“.
Takže každý, kdo navštívil jeden příspěvek prostřednictvím Google, se rozhodně snažil koupit knihy a snažil se zjistit, kde je koupit.
To znamená, že mám  vysokou šanci, že nakoupí na Amazon do 24 hodin.

Pokud se zaměřujete na obecná klíčová slova, např. Na to, jak na grilování, přilákáte návštěvníky, kteří prostě chtějí obecné informace, na rozdíl od informací o tom, které produkty je možné na trhu koupit.

Takže pokud se zaměřujete na obecná klíčová slova, výsledkem je, že bude pro vás těžké mluvit o konkrétních produktech.

Zajistěte, aby snipet www stránky ve výsledcích vyhledávání cíleně oslovil člověka, který chce koupit produkt.

V Titulku stránky prezentujte největší výhodu, nebo přínos produktu.

# 3 Lekce – Vytvořte obsah, který pomáhá návštěvníkům a dostat se do nálady „Dnes to koupím“

V roce 2017 – 2018 nastal masivní nárůst webů s recenzemi produktů.
Většina z těchto lidí si myslela, že by mohli jednoduše vytvořit mickrostránky pro výklenky. Většina z nich ale nebyla dobré kvality, buď se točily kolem 1000 slov, nebo jednoduše používali kopie textů z webu Amazon.

Co se ale stane, když se návštěvníci na takové stránky dostanou?

Stránky jejich problém nevyřeší a oni na partnerské odkazy nekliknou.

Tj. pokud se osoba pokouší zjistit, zda něco koupí a dostane se na stránky s nedostatečnými informacemi, nemůže se rozhodnout. A na partnerské odkazy nekliknou.

Vytvářejte epický obsah o produktech.

Namísto toho, abyste napsali tucet slov 400 běžných popisných slov napište 2000 povídkových slov zaměřených na příběhy, praktické rady, srovnávací tabulky, nebo nějaké interaktivní nástroje, které říkají „který produkt je pro mě správný“.

Tento obsah pomůže návštěvníkům vyřešit jejich problém a pomůže jim se rozhodnout / kliknout.

https://hostedimages-cdn.aweber-static.com/NzA3NDY3/optimized/fae7a79ceb6448f0ae78853f0107f138.png
Příklad: „Jak
krok za krokem grilovat steaky pomocí Grill Dome.“

Sdílejte článek na sociálních sítích

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *