Vlastnosti úspěšné webové stránky pro tržní niku

Aby webové stránky pro tržní výklenek přinášely profit a zisky, měly by splňovat tyto parametry:

  • Zaměřují na společné zájmy, společné problémy, nebo skupinu stejně smýšlejících lidí. Pomáhají čtenářům nalézt odpovědi na otázky, které je zajímají.
  • Obsahem webu jsou stránky s kvalitními a hodnotnými informacemi, které pomáhají uživatelům řešit jejich problémy, nebo jim dobře poradí
  • Texty webu obsahují fráze, které tito lidé používají při hledání ve vyhledávacích službách jako je Google, nebo Seznam.cz.
  • Články jsou tvořené na základě klíčových slov s velmi nízkou konkurencí (long tail). Zaměřují se především na méně konkurenční klíčová slova, než na konkurenční slova s vysokou hledaností.
  • Nikové stránky nejsou zaměřené jen na 1 klíčové slovo, ale zaměřují se na všechny klíčové fráze v tržním segmentu.
  • Hlavním zdrojem návštěvnosti je organické vyhledávání Google.
  • Web je umístěn na dostupném hostingu a nebrání vyhledávačům v jeho procházení.
  • Na web odkazují kvalitní zpětné odkazy z jiných relevantních autoritativních stránek.
  • Stránky využívají sociální sítě. Záleží však na výklenku.
  • Stránky se zaměřují se spíše na budování značky, než na rychlé budování zpětných odkazů.

Dlouhodobým cílem nikových webových stránek je vybudovat velký e-mailový seznam a prodávat své vlastní produkty.

Dlouhodobým cílem stránek pro tržní niku je vybudovat velký e-mailový seznam a prodávat své vlastní produkty.

Sdílejte článek na sociálních sítích