Vstupní stránky pro reklamní kampaně (Landing Pages)

Vstupní stránka je jedna stránka, přes kterou návštěvník „vstoupí na web“, když klikne na reklamu, benner, odkaz v emailu, výsledek vyhledávání ve vyhledávači, nebo jakýkoliv jiný odkaz mimo mateřský web. Je místo, kde návštěvník přistane.

Jejím účelem je výzva k akci (CTA).

Tato vlastnost je proto činí nejlepší volbou pro zvýšení míry konverze kontextových kampaní Google AdWords a Sklik.cz.

Existují dva základní typy vstupních stránek:

Vstupní stránky Click-Trought

Cílem těchto stránek je „nažhavit“ potenciální zákazníky na produkt, který se jim chystáte prodat. Obsahem jsou informace ve formě výhod a tlačítko, které je odešle do nákupního procesu (například eshopu).

Vstupní stránky Lead Generation

Vstupní stránky typu Lead Generation používají jako výzvu k akci webový formulář za účelem shromažďování leadů, jako jsou jména, kontakty a e-mailové adresy.

Chcete vytvořit vstupní stránky pro vaše reklamní kampaně?

Kontaktujte mě s poptávkou:

Odesláním poptávky souhlasíte se zpracováním osobních údajů.