Klíčové elementy prodejní stránky

Prodejní stránka je webová stránka používaná k prodeji produktu nebo služby. Účelem prodejní stránky je poskytnout čtenáři veškeré informace, které mohou potřebovat pro nákup.

Prodejní stránky jsou vhodné především pro prodej informačních produktů jako jsou eknihy, koučovací balíčky, konference, online kurzy a programy. Ale můžete pomocí nich prodávat přirozeně i fyzické produkty.

Struktura prodejní stránky

  1. Poutavý titulek – Upoutejte pozornost vašich čtenářů. Přestavte největší výhodu.
  2. Problém – Popište konkrétní problém. Snažte se ukázat čtenářům, že máte stejný problém jako oni. Usilujete o přesvědčení, že skutečně znáte jejich situaci. Vysvětlete ho pomocí videa.
  3. Řešení – Představte čtenářům vaše řešení. Ukažte jim, jak vaše řešení pomohlo vyřešit váš problém. Ukažte váš příběh.
  4. Důkaz – Přesně popište, v čem je vaše řešení nejlepší a jak jim může pomoci. Podejte důkazy ve formě referencí, případových studií a častých otázek.
  5. Vaše nabídka – Nyní představte váš produkt, prodejní cenu, výhody, bonusy a zase výhody. Jde o nejdůležitější část vaší prodejní stránky.
  6. Bonusy – Přidejte něco navíc zdarma.
  7. Záruky – Garantujte, že jste na produkt hrdí a jste si jisti, že pro ně bude fungovat. Ukažte svým čtenářům, že to myslíte vážně. Poskytněte záruku vrácení peněz, v případě nespokojenosti.
  8. Omezená dostupnost – Ukažte, že vaše nabídka je časově, nebo kapacitně omezená.
  9. Tlačítko „Objednat“ – V poslední části (nebo na samostatné stránce) prodáváte.

1. Prezentujte hlavní výhodu do poutavého titulku.

  • Hlavní titulek začíjenejte JAK

  • V podtitulku začínejte věty „Naučte se“, „Zajistětě“, „Vytvořte“, “ Dosáhněte“, „Odhalte jak dosáhnout … a díky tomu získejte“

Další tipy:

  • Na úspěšné prodejní stránce není žádná navigace. Proč? Protože nechcete, aby si návštěvníci rozptýlili všechny možnosti v nabídce. Místo toho chcete, aby se soustředili na jednu věc, která je vaší výzvou k akci.
  • Pokud na prodejní stránce umístíte celé menu, bude mít návštěvník zájem o další informace. Mezitím ale zapomene na vaši hlavní nabídku. Proto na prodejní stránce odstraňte veškeré rozptýlení.
  • Titulky jsou důležitým krokem v konverzi. Titulek přitahuje pozornost návštěvníka a přitahuje je k čtení dalšího obsahu. Titulek prodejní stránky by měl ukazovat největší výhodu produktu.
  • Barvy nadpisu ovlivňují náladu. Google to ví, proto testovali 41 odstínů modré, aby zjistili, který z nich nejvíce zaujal s jejich uživateli. Většina firem používá červenou, modrou a žlutou barvu ke stimulaci vzrušení.
  • Použijete-li to na prodejní stránce červenou je jisté,  že získáte pozornost. Modrá je vhodná pro komunikaci. Obě barvy jsou také nejlepší volba pro tlačítko výzvy k akci.

2. Pojmenujte problém a naznačte, že existuje řešení.

V úvodním odstavci IDENTIFIKUJTE PROBLÉM, VZBUĎTE ZÁJEM a na naznačte, že EXISTUJE ŘEŠENÍ.

  • Snažte se ukázat čtenářům, že máte stejný problém jako oni.
  • Ujistětě je, že chápete jejich problém. Ztotožněte se s nimi.
  • Usilujete o přesvědčení, že skutečně znáte jejich situaci.
  • Pojmenujte problém, který čtěnář momentálně řeší. Ztotožněte se s ním, třeba takto „Možná, že i vy máte problém …“ , „Možná, že …
  • Naznačte, že řešení existujeCo kdyby …„,  „Co kdyby existovalo něco, co …„.

Vysvětlit ho můžete i pomocí videa, společně s popisem řešení.

 

3. Prezentujte řešení a dokažte, že to funguje.

  • Ukažte problém z jiného pohledu. „Co když je všechno jinak.
  • Ukažte že existuje řešení.
    • Jak neplatit reklamu ze svého.
    • Jak vydělávat pasivní peníze na YouTube.
    • Jak zíaskat pasivní příjem bez finanční investice.
  • Ukažte příběh vzniku, vaši osobní cestu. Ukažte jaké to mělo výsledky. Ukažte „bod zlomu„.  Na fotografiích před publikem.
  • Používejte přirovnání.
  • Upozorněte  na skutečný kámen úrazu. „Kámen úrazu jsou  důvody proč to nefunguje.“ Na grafech na výdsledcích.
  • Prezentujte AHA moment.
  • Podejte důkazy, že to funguje.
  • Když to budeme mít, tak tím vyřešíme problém.
Zdroj: https://placenzaexistenci.cz/produkty/ziskovy-klub/

Další tipy:

Mějte na paměti, že použití videí na prodejních stránkách může zvýšit konverzi až o 80%. Zvolte tuto možnost, pokud je váš produkt nebo služba komplikovaná a převod závisí na tom, že zákazník plně porozuměl vašemu produktu.

4. Podejte důkazy a navyšte svoji kredibilitu.

Doklažte kredibilitu.

Kdo jste, jaké je pozadí, historie, pracovní pozice, vzdělání, svoje úspěchy a zkušenosti, výpisy, fotky v m´diích – sociální důkaz. Ukázat, že je o vás zájem.

Zapojte výsledky důvěryhodnotncýh průzkůmů a ankety.

„Byl jsem součástí ….“

Váš skutečný příběh je největším důkazem. Ať už se jedná o peníze nebo něco jiného, měl by odpovídat na to, proč bych si měl koupit zrovna váš produkt. Ilustrujte ho fotkami.

Ilustrujte fungující přirovnání.

Citujte slavné. Citujtee autority. Pomocí fottografií.

Důkazy prezentujte v případových studií a častých otázek. Použijte jména, fotografie, webové stránky a jiné sociální důkazy. Neměly by však být klikací, protože každé rozptýlení může snížit konverzi.

Podejte důkazy ve formě referencí vašich zákazníků. Ohlasy jsou skutečnou zpětnou vazbou o vašem produktu známými celebritami a členy, kteří používali produkt, nebo členství. Reference jsou dobrou reklamou pro váš produkt. Umístěte fotografii a kontaktní údaje lidí, kteří vám dali referenci s příslušnou adresou URL webových stránek.

5A. Dejte nodolatelnou nabídku

Nyní prezentujte váš produkt, prodejní cenu, výhody včetně toho, proč to bude užitečné pro uživatele, a jak to může vyřešit jeho problém.

Prodejní stránka by měla produkt představit v hezké a dobře napsané formě, takže poté, co návštěvník text dočte, měl by být zcela přesvědčen, že produkt je právě to, co hledá.

Představte produkt.

  • Proč vznikl tento produkt
  • Co produkt a služba obdsahuje
  • Jak to bude probíhat
  • Co se naučíte:
  • Představuji, jak to
  • Sdílím zde
  • Provedu vás …
  • Jakých výsledků dosáhnete
  • Jaké jsou přínosy
  • Po absolvování získáte …
  • + vizuální představení pomocí grafů

Pomocí ikon a asociací prezentujte hlavní výhody a přínosy.

Pomocí odrážek prezentujte podrobnější obsah.

  • Zvýrazněte výhody TUČNĚ a HŮLKOVÝM PÍSMEM.
Zdroj: Obsah mentoring klubu Pavla Říhy
Zdroj: Obsah Tréninku UMĚNÍ PRODEJE Pavla Říhy

Vyvraťte hlavní pochybnosti a podejte další důkazy.

Shrňte nabídku a odhalte cenu.

Shrnutí nabídky s urgencí

Vyzvěte k akci !!!

5B. Detailně popište produkt.

Podrobně popište jednotlivé částí produktu.

  • Co se v jednotlivém bloku nebo části dozví a jaké to dude mít přínosy.
  • Co se v jednotlivý týden dozví.
Zdroj: https://placenzaexistenci.cz/som/
https://placenzaexistenci.cz/som/

Stručně snižte rizika.

  • „Garance vrácení peněz.“
  • „Neriskujete nic. Můžete jenom získat.“
  • Rozhodnutí není tak závazné.
  • Sociální potvrzení. Přirozené reakce členů klubu.

Opakujte shrnutí a znovu vyzvěte k akci !!!

6. Přidejte bonusy zdarma (DOBROVOLNÉ)

„Dostat něco navíc zadarmo nikdy neomrzí.“

Přidejte k produktu bonusy ve formě tipů, seznamů zdrojů, pracovních sešitů a jiných souvisejících materiálů, které přidají produktu na hodnotě.

Zvolte bonusy, které souvisí s nabídkou, nebo ji doplňují.

Uváďějte původní cenu a přidejte slovo „ZDARMA“.

Zdroj: Pavel Říha

Jako bonusy můžete nabídnout:

  • Případové studie
  • Ukázkové kampaně
  • Vzory emailů
  • Nejčastější chyby.
Odpovězte na otázku „Proč má pro něj bonus hodnotu?„.

Znovu vyzvěte k akci.

7. Ukažte, že nic neriskuje. Dejte záruku vrácení peněz.

Dejte jim vědět, že jste na tento výrobek hrdí a jste si jisti, že pro ně bude fungovat. Pokud nejste dostatečně přesvědčivý, aby se obhájil vaší práci, pak přesvědčíte jen několik návštěvníků. A ztratíte důvěryhodnost.

Pokud ukažte svým čtenářům, že to myslíte vážně, více prodáte. Záruční sekce dává větší důvěru vašemu produktu vůči členům. Zvláště záruka vrácení peněz poskytne dobrý dojem vašemu produktu. Záruka vrácení peněz říká členům, že tento produkt je legitimní a ne podvod.

8A. Vyvraťtě námitky a ujistěte je, že udělali správnou věc.

Ukažte autora na vlastní oči.

  • Přidejte fotografii
  • Stručně popište autora a uveďte jeho příběh.

Přidejte nejčastěji kladené otázky (DOBROVOLNÉ).

  • Co když … ?
  • Co když zjistím … ?
  • Co získám hned po zaplacení … ?
  • Můžu … ?
  • Jak často … ?
  • Jak funguje vrácení peněz … ?
  • Co znamená … ?
  • Jak to můžu zrušit?
  • Proč … ?
  • V čem se to liší od … ?

Přidejte další reference a sociální důkazy.

  • Citujte ujištění o tom, že nelitují rozhodnutí.
  • Reference o váhání.
  • Dát ruku do ohně.
  • Ujistit čtenáře, že dělá správné rozhodnutí.

Zeptejte se na finální rozhodnutí.

  • „Jste připraveni zvýšit své prodeje?“
  • Stavíte čtenáře na rozcestí.
  • Silná otázka, která jde ke kořenům.
Zdroj: https://placenzaexistenci.cz/klub/

8B. Vyzvěte k akci a upozorněte na omezenou dostupnost.

 

Pokud použijete modul Squeeze (odpočítávání času) získáte lepší konverzi.

Upozorněte na omezenou kapacitu.

Další možností, jak urychlit nákupní rozhodnutí je podat informace o omezené kapacitě. Jako například při prodeji vstupenek.

9. Prodávavejte viditelným tlačítkem „Kup teď“.

Výzkum ukázal, že použití většího tlačítka „Kup teď“ je jedním z nejvíce ověřených způsobů, jak zvýšit konverzní poměr prodejní stránky. Z tohoto důvodu je tlačítko „Belcher“ nejpoužívanějším tlačítkem pro prodejní stránky.

Tvůrce tohoto tlačítka Perry Belcher testoval každý designový prvek tlačítka v mnoha transakcích a dokázal zvýšit konverzní poměr o 30% na 300%.

Zde je příklad tlačítka Belcher:

Jednou z nejpoužívanějších taktikou omezených nabídek na prodejní stránce je zmínit množství, které jste nechali pro tento produkt prodávat. Tímto způsobem vytvoříte strach, že byste mohli vyčerpat, a pokud budou čekat příliš dlouho, už nebude.

10. Patička stránky

  • Uveďte odkaz na Obchodní podmínky.
  • Uveďte odkaz na Zpracování osobních údajů.
  • Kontakty

 

Zdroje:

Sdílejte článek na sociálních sítích