BLOG

Základní marketingové strategie a taktiky podniků, organizací i internetových obchodů. Najdete zde vzory, účinné marektingové komunikace, techniky zaměřené na zákazníka, příklady, případové studie a infografiky.

Trendy digitálního marketingu 2019

Trendy digitálního marketingu 2019

Trend 1: Umělá inteligence Už teď umělá inteligence pomáhá firmám analyzovat chování zákazníků a jejich preference. Dříve nebo později bude systém reklam poskytovat lepší návrhy a inteligentnější automatizaci, pokud jde o optimalizaci reklam. Na webových stránkách se automaticky přizpůsobuje obsah tomu, kdo je na stránce. Služby založené na umělé inteligenci budou stále více používané.  Přečtěte si více o Trendy digitálního marketingu 2019[…]

Jak zjistit hustotu a počet klíčových slov na webové stránce

Jak zjistit hustotu a počet klíčových slov na webové stránce

Hustota klíčových slov informuje o tom, jak často se v textu objevuje hledaný výraz ve vztahu k celkovému počtu slov, které obsahuje. Například: Pokud se klíčové slovo objeví 5 ve 100 textech, hustota klíčového slova by byla 5%. Z pohledu vyhledávačů je vysoká hustota klíčových slov na stránce indikátorem obsahového spamu. Pokud se nějaké klíčovéPřečtěte si více o Jak zjistit hustotu a počet klíčových slov na webové stránce[…]

Přechod WordPress webu na HTTPS

Přechod WordPress webu na HTTPS

Pluginy WordPress pro podporu HTTPS Force HTTPS, nebo Really Simple SSL. SSL Insecure Content Fixer – Pro SEO je nutné zajistit přesměrování podstránek webu z HTTP na HTTPS pomocí tohoto Pluginu. Nastavení práv u poskytovatele hostingu. U poskytovatele Wedos je to zde: Návody na přechod z HTTP na HTTPS https://www.wplama.cz/jak-nastavit-wordpress-z-http-na-https/  

Vlastnosti virálního videa

Vlastnosti virálního videa

Po shlednutí virálního videa lidé náhle chtějí sdílet tento pocit s rodinou a přáteli. Znaky virálního videa Polpulární televizní show mají tyto znaky: Nízký rozpočet Virální video se dá udělat i z nízkým rozpočtem. Videa, která byla natočena za velmi málo peněz, nebo byla jednoduše zachycena na fotoaparátu mobilního telefonu. Humor Většina virálních videí jePřečtěte si více o Vlastnosti virálního videa[…]

Reklamní slogany pro úspěšné reklamní kampaně

Reklamní slogany pro úspěšné reklamní kampaně

Definice Co jsou reklamní slogany? Reklamní slogany jsou jedním ze základních prvků marketingové komunikace. Reklamní slogany jsou prostředkem k budování povědomí o značce. Reklamní slogany jsou logem v textové podobě. Reklamní slogany jsou hlavními pilíři úspěšné reklamní kampaně. Reklamní slogany jsou jádrem každého poselství společnosti. Reklamní slogany jsou součástí firemní identity. Co je cílem reklamníchPřečtěte si více o Reklamní slogany pro úspěšné reklamní kampaně[…]