Lean Startup metodika – Pitch metody

Testujte nápady ještě předtím, než je realizujete. Ověřte si, zdali jsou vaše předpoklady nerizikové.

Hlavním rozdílem mezi marketingovým průzkumem a MVP je to, že v případě marketingového průzkumu se ověřuje trh pomocí předem stanovených otázek kladených určitým skupinám respondentů, kdežto v případě využití MVP a osobních rozhovorů máme k dispozici konkrétní zákazníky, kteří jsou lépe obeznámeni s problematikou a dokážou nám poskytnout lepší zpětnou vazbu.

Co znamená „Pitch“ v metodologii Lean Startup

Cílem metodiky Pitch je získat „důkaz zájmu“ výměnou za poskytnutí konkrétního řešení na palčivý problém, který zákazník momentálně řeší. Naším úkolem je v okamžiku odhalení této informace vzbudit touhu, řešení mít, i když zatím existuje v jen základní verzi (MVP).

Několik Pich metod:

1. Testování nápadu pomocí fiktivních prodejních stránek

Otestujte svůj nápad pomocí fiktivní prodejní stránky, nebo poptávkového webu. Nabídněte na nich dosud „nevyrobený produkt“. Pokud se Vám to zdá příliš za hranici etiky, nechtějte hned objednávku, ale zkuste za důkaz zájmu vyžadovat kontakt ve formě emailu. S tím, že jakmile bude produkt k dispozici, budou informováni. Ideálním nástrojem je nástroj pro tvorbu vstupních stránek leadpages.net. Na vstupní stránku pomocí reklamy Google AdWords, nebo reklamy na Facebooku přiveďte návštěvníky.

2. Cold email

Cold mail je jakýkoli e-mail odeslaný potenciálnímu klientovi, ze kterým chcete navázat obchodní spolupráci. Například zájem o služby, získání informací o produktu a podobně.

Studené e-maily by měly obsahovat:

  • Vaše skutečné jméno.
  • Vaše kontaktní údaje: pracovní pozice, web, profily sociálních médií, telefonní číslo atd.
  • Konkrétní Obsah.
  • Konkrétní Otázku („Žádost“) o rychlou akci.

Cílem je získat zpětnou vazbu („Důkaz zájmu“) od vlivných osob, nebo alespoň zahájit konverzaci.

3. Cold call

25 šablon cold scriptů (s tipy), které můžete hned implementovat do telemarketingového oddělení.

Obchodní zástupci pro vývoj prodeje, kteří hledají svou hru, se poučí z těchto účinných ukázkových skriptů a tipů, jak zvýšit konverzní poměr hovorů.

Ostřílení prodejní manažeři najdou spoustu informací, které mohou zdokonalit a optimalizovat jejich procesy, a vést tak své prodejce k většímu úspěchu.

Část 1: B2B výzkumné volací skripty pro generování vysoce hodnotných schůzek
1. Poskytněte své vyhlídky s možnostmi
2. Práce s vrátnými
3. „Přítel mě poslal“
4. Opuštění hlasové schránky
5. Použijte hyperosobní otvírák
6. „Nemám čas“
7. Zeptejte se na hlavní otázky
8. Stát se známým jménem
9. Sledování hlasové schránky
10. Podrobně zaměřené sledování

Část 2: SaaS studené volací skripty pro získávání nových uživatelů
11. Generování doporučení uživatele
12. Přivázat nové nájemce k potřebám produktu
13. PersistIQ je proces budování vztahu
14. Výrok s hodnotou jedné věty
15. Kvalifikace vašich vyhlídek na SaaS
Část 3: Skripty pro volání za studena z realitního průmyslu
16. Vynucení rychlé reakce
17. Mistr komunity
18. Na misi

Část 4: Sedm účinných tipů pro volání za studena
1. Hluboký výzkum hyper-personalizace
2. Vytvořte strukturovaný obrys
3. Vytvořte prostředí, na které se chcete zaměřit
4. Studené volání pro učení
5. Připravte se na námitky
6. Časování a spouštěcí události
7. Jak rozdrtit hovor

10 tipů na cold calling

4. Fake ad

5. Solution Interview

6. Video MVP (Minimum viable product)

Stručně a jasně demonstrujte funkce produktu i jeho užití v praxi. Začněte na Kickstarter.com.

Zdroje:

Sdílejte článek na sociálních sítích