Prodejní stránky digitálních a informačních produktů
Prodejní stránka je obvykle jedna rozsáhlá („dlouhá“) samostatná stránka vytvořená za jediným specifickým účelem – přeměnit návštěvníka v zákazníka. Na jedné stránce podáváte veškeré informace a podrobnosti o vašem produktu včetně tlačítka „objednat“.
Řešení je vhodné především pro prodej informačních a digitálních produktů jako jsou eknihy, koučovací balíčky, konference, online kurzy a programy. Ale stejně účinně mohou prodávat i fyzické produkty, jako jsou například knihy.
Prodávejte informační, nebo digitální produkty pomocí účinného „Jednostránkového eshopu“ – Prodejní stránky
Co obvykle bývá obsahem prodejní stránky?
Poutavý titulek – Upoutá pozornost vašich čtenářů. Představí největší výhodu.
Problém – Popíše konkrétní problém. Snaží se ukázat čtenářům, že máte stejný problém jako oni. Usiluje o přesvědčení, že jsou ve stejné situaci.
Řešení – Představí čtenářům řešení. Ukaže jim, jak vaše řešení pomohlo vyřešit váš problém. Ukazuje váš příběh.
Důkaz – Přesně popisuje, v čem je vaše řešení nejlepší a jak jim může pomoci. Podává důkazy ve formě referencí, případových studií a častých otázek.
Vaše nabídka – Zde se popisuje produkt, prodejní cena, výhody, bonusy a zase výhody. Jde o nejdůležitější část vaší prodejní stránky.
Bonusy – Nabízí něco navíc, pro zvýšení hodnoty.
Záruky – Ukazuje čtenářům, že to myslíte vážně. Poskytuje záruku vrácení peněz, v případě nespokojenosti.
Omezená dostupnost – Ukažte, že vaše nabídka je časově, nebo kapacitně omezená.
Tlačítko „Objednat teď“ – V poslední části stránka prodává.
Mé jméno je Vladimír Matula. V reklamě a marketingu se pohybuji od roku 1998. Od té doby jsem vytvořil nespočet log, letáků, prospektů, reklam a inzerátů. Po příchodu internetu a vyhledávače Google se zabývám převážně internetovým marketingem, marketingem ve fulltextových vyhledávačích, emailovým marketingem a tvorbou webových stránek na platformě WordPress. Aktuálně se specializuji na tvorbu výdělečných a profitabilních webů.
Nejčastější dotazy:
Co jsou prodejní stránky?
Jaký je rozdíl mezi prodejní a vstupní stránkou?
Kde mohu vytvořit bezplatnou vstupní stránku?
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.