Obsahové výdělečné weby

Obsahové weby

Vytvořte „Věčně zelený web“ a zpeněžněte ho prostřednictvím systému Google AdSense.

Stránky typu Jak na to (někdy také Wiki Websites) jsou založeny výhradně na poskytování užitečných informacích ve formě evergreen obsahu.

Nic neprodávají. Nic nedoporučují. Pouze definují a vysvětlují Jak něco udělat.

Obchodní model těchto stránek je založen primárně na pronájmu reklamní plochy. U stránky je umístěna reklama, na kterou když uživatel klikne, tak majitel těchto stránek získá provizi za proklik ma reklamu.

Tyto stránky jsou ukázkovým příkladem toho, jak mohou stránky generovat pasivní příjem.

Příklady obsahových webů:

wikiHow - Jak udělat cokoli

WikiHow je online manuál, jak dělat cokoli. Tyto webové stránky obsahují více než 190. 000 instrukčních článků s návody. Obsah píší anonymně uživatelé. Většinou mladší uživatelé a děti, která je posílají redakci, společnosti o 7 zaměstnancích, která je publikuje a doplňuje obrázky a kresbami. Příjmy generují převážně z reklamy Google AdSense.

Acme How To Library - Jak opravit něco v domácnosti

ACME How To.com je internetový vydavatel podrobných článků o údržbě a opravách projektů v domácnosti. Je to zdroj návodů, jak udělat něco pro váš domov, od zahradnictví až po systémy domácího kina.

Serious Eats - Jak uvařit jídlo

Seriouseats.com je web, kde se věda a domácí kuchyně transformují do dnešních domácích kuchařů. Jsou zaměřené na oslavu a sdílení nadšení jídla prostřednictvím blogu a online komunity.

Gardening Know how - Jak pěstovat rostliny

Webové stránky pro zahrádkáře. Jsou plné užitečných tipů pro zahradnictví, informace o rostlinách, nejnovějších technik a inovativních produktů. Stránka je spravována odborníky na zahrádkářství, kteří se zabývají otázkami od čtenářů a následovníků webu. Komunita zde sama pomáhá tvořit obsah webu formou komentářů, co funguje a co ne.

Nechanics of Sport - Jak lyžovat

Instruktážní stránky pro začínající lyžaře. Stránka popisuje jak lyžovat, jaké vybavení k lyžování potřebujete, nebo jak nastavit vázání. U informačních článků se zobrazují reklamy půjčoven lyží, lyžařských obchodů s nabídkou lyží v akci, kurzů, nebo lyžařských středisek. Tyto reklamy jsou pro návštěvníky velmi relevantní, a proto pravděpodobné, že na některou z reklam kliknou, a majiteli webu tak vydělá pár korun pasivního příjmu.

Chcete vytvořit Obsahový web? Napište mi, nebo zavolejte na 777 189 597.

Odesláním zprávy souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Mé jméno je Vladimír Matula. V reklamě a marketingu se pohybuji od roku 1998. Od té doby jsem vytvořil nespočet log, letáků, prospektů, reklam a inzerátů. Po příchodu internetu a vyhledávače Google se zabývám převážně internetovým marketingem, marketingem ve fulltextových vyhledávačích, emailovým marketingem a od roku  2015 tvorbou webových stránek na platformě WordPress. Aktuálně se specializuji na tvorbu výdělečných a profitabilních webů.