Přeskočit na obsah
  • fa-linkedin
  • fa-facebook
  • fa-pinterest-p
  • fa-envelope
VM

VM

Jak vydělávat peníze na internetu pomocí webových stránek

  • Webdesign
    • UX design
    • Tvorba www stránek ve WordPressu
      • Poptávkové weby
      • Prodejní stránky
      • Obsahové weby
      • Stránky online kurzů
      • Stránky s členstvím
      • Affiliate weby
      • MFA weby
      • Výdělečné weby
    • Tvorba eshopu na platformě SHOPTET
  • Služby
    • Online marketing
    • Corporate design
    • Emailový marketing
    • Partnerský marketing
  • Know How
  • Infografiky
  • Reference
  • Kontakty

Tvorba eshopu na platformě SHOPTET

Plánujete založit a provozovat eshop? Vybrali jste si SHOPTET jako platformu, ve které chcete online obchodovat? Na 14 dní jste si ho vyzkoušeli a zjistili jste, že to je to, co jste hledali? Začali jste tvořit obsah a produkty, ale přišli jste na to, že když to budete dělat ručně, tak to bude trvat dlouho? Dovedlo vás toto zjištění k tomut, aby jste hromadně naplnili eshop produkty? Řešili jste grafické práce jako ořezávání obrázků, tvorba bannerů, copywriting či úprava šablony a zjistili jste, že na to potřebujete výpomoc? Studovali jste Podporu Shoptet, abyste správně nastavili dopravy, platby a napojení na účetní systémy? Podařilo se vám nakonec eshop naplnit a produkty a spustit?

Čekali jste, že po spuštění začnou postupně chodit objednávky a ono nic?

Zjistili jste, že potřebujete online reklamu nebo SEO, abyste na web přivedli návštěvníky? Podařilo se vám zprovoznit PPC reklamy Google Ads a návštěvníky na eshop přivést, a oni nic nekoupili? Zkusili jste vytvořit pro eshop FB stránku, psali na zeď příspěvky, získavali fanoušky a nakonec jste zjistili, že facecebook návštěvníci nic nenakupují? Zkoušeli jste i jiné formy reklamy a dospěli jste k tomu, že funguje jen něco?

Spočítali jste po roce či dvou, že se vám investice nevrací?  Uvědomili jste si, že to navíc stálo čas, který vám nikdo nevrátí?

Přesto toho nelitujete , protože víte, že online prodej je ta správná cesta?

Ať se nacházíte v jakékoli fázi vývoje eshopu, obraťte se na mě.

Pomohu vám rozjet váš online obchod.

Mohu vám pomoci v těchto oblastech:

  1. PLÁNOVÁNÍ – Seznámím vás s tím , co vás čeká na cestě za úspěšnou značkou na internetu. Najdu klíčová slova vašeho bussinessu, navrhu strukturu celého eshopu, pomohu zpracovat podklady, připravím marketingový plán a v něm odhadnu výkon eshopu při dané investici.
  2. TVORBA ESHOPU – Zajistím vytvoření eshopu na Shoptetu. Vytvořím grafiku, pomohu s naplněním katalogu produktů, nastavím objednávkový proces a zajistím propojení s jinými systémy. V případě zájmu zajistím návrh a implementaci individuálních funkcí a grafických úprav vzhledu šablony v HTML a CSS. Nakonec vám ukáži, jak se vše a ovládá a funguje.
  3. MARKETING ESHOPU – Po spuštění eshopu vám budu nápomocen při realizaci online marketingových plánů a kampaní. Nastavím vám PPC kampaně ve fulltextovém vyhledávání,  napojím váš eshop do zbožových vyhledávačů a poskytnu plnou marketingovou podporu eshopu. V případě zájmu vytvořím reklamní bannery, zpracuji vstupní stránky pro emailové kampaně a podobně.

Plánování, převod dat a příprava podkladů pro tvorbu e-shopu

Dříve, než začnete s registrací a tvorbou eshopu na platformě SHOPTET,  byste měli mít jasnou představu jak to bude probíhat, jak dlouho to bude trvat, co se bude dít před spuštění, během a po spuštění eshopu.  Tyto informace vám nejen ušetři čas při vývoji eshopu, ale dají představu o tom, kdy by jste mohli začít reálně prodávat.

Co se bude dít před založením e shopu?

  • Jaké jsou naše podnikatelské cíle?
  • Jaký je plán prodeje?
  • Co budeme prodávat?
  • Komu budeme zboží prodávat?
  • Jak přlvedeme návštěvníky na eshop?
  • Kdo bude vyřizovat objednávky?
  • Jakou máme konkurenci?
  • S kým se můžeme spojit? 

Jak bude probíhat vývoj e shopu?

  • Na jaké doméně bude eshop provozován?
  • Jaké funkce by měl eshop mít? Budou potřeba nějaké rozšiřující funkce?
  • Budeme se napojovat na nějaký ekonomický, nebo účetní systém?
  • Budeme eshop napojovat na vyhledávače zboží?
  • Jaký tarif u SHOPTET zvolíme?

Co se bude dít po spuštění e shopu?

  • Jak přivedeme návštěvníky na eshop?
  • Jaké vyhledávače zboží využijeme?
  • Jak podpoříme prodej eshopu?
  • Jak zvýšíme hodnotu objednávky?
  • Jakou online reklamu využijeme pro získání návštěvníků?
  • Budeme využívat emailing?
  • Jak budeme pečovat o své zákazníky?
Otázka k nezaplacení:
Jak by měl e shop vypadat za 5 let?
"Veškerý lidský pokrok byl vyvolán novými otázkami."
Anthony Robbins
americký autor, filantrop a životní kouč
"Neexistují hloupé odpovědi, pouze chytré otázky."
Aristoteles
řecký filozof
"Budoucnost se bude řídit spíše otázkami než odpověďmi"
Kjell A Nördström​
švédský ekonom

Shromáždění podkladů pro tvorbu eshopu

 Pro implementaci bude potřeba:

  • logo eshopu (pokud je, tak design manuál, nebo definici firemních barev)
  • obrázky produktů v dostatečné kvalitě (ideálně ořezané)
  • videa, nebo odkazy na YouTube videa
  • texty – nadpisy, názvy, slogany, popisky kategorií, odborné nebo evergreen články a jiné texty
  • pomohou i tabulky a ceníky v Microsoft Excel, nebo CSV soubory pro případný hromadný import produktů
  • definovat druhy plateb a druhy dopravy
  • podklady pro propojení eshopu s účetním, nebo ekonomickým software

Výsledkem fáze plánování by měly být tyto dokumenty:

  1. Výsledky Průzkumu Online trhu
  2. Podklady pro tvorbu eshopu
  3. Online Marketingová strategie
  4. Plán vývoje a rozvoje eshopu

A tyto přílohy:

  • Prognóza vývoje trhu a prodeje
  • Analýza klíčových slov
  • Segmentace trhu
  • Analýza konkurence

Nyní, když víme jaký je náš plán, můžeme se pustit do prvního kroku – tvorby eshopu. Bude potřeba řešit tyto oblasti:

Design shopu
Obsah eshopu
Katalog zboží
Nastavení funkcí eshopu
Integrace
Design shopu

Grafické návrhy designu internetového obchodu

šablony Shoptet

  • Tvorba loga eshopu.
  • Pomoc s výběrem grafické šablony SHOPTET.
  • Tvorba grafických slidů, reklamních bannerů a rozcestníků.
  • Tvorba ikon výhod eshopu.
  • Nastavení vzhledu eshopu dle Corporate Identity.
    • Nastavení barev šablony.
    • Nastavení písma textů a odkazů..
  • Tvorba minifotek a ikon kategorií.
  • Tvorba bannerů, slidů a reklamních upoutávek.
  • Nákup a nastavení Shoptet doplňků a Widgetů, bannerů, boxů a navigací.
  • Tvorba vzhledu patičky eshopu (Prvků a Widgetů).
  • Nastavení marketingových a retenčních funkcí eshopu dle tarifů SHOPTET.

Individuální změny šablony Shoptet na míru

  • Návrh informační architektury eshopu (UX)
  • Grafické návrhy do formátu PSD a JPG (např. Titulní stránky, stránky Výpisů produktů a stránky Detialu produktu)
  • Kódování a úpravy CSS šablon na míru (grafické navrhování a redesign šablon, unikátní filtry, bannery v nákupním košíku, úprava písem a velikosti nadpisů, na míru přizpůsobený detail produktu, nadstavby pro B2B prodej, odlišné verze eshopu na mobilních zařízeních, úpravy funkčnosti a podobně)
  • Programátorské služby (programování kalkulaček, programování importních a exportních mostů atd.)
Obsah eshopu

Tvorba obsahu eshopu

Tvorba kategorií eshopu

  • Tvorba a strukturování kategorií eshopu za použití klíčových slov.
  • Tvorba SEO popisků a Titulků kategorií.
  • Tvorba grafických ikon kategorií.
  • Nastavení parametrického filtrování ve Výpisu produktů.

Tvorba obsahových stránek

  • Copywriting a Tvorba reklamních stránek typu O nás, Pobočky, Náš tým, Obchodní podmínky, Kontakty a podobně.
  • Tvorba vstupních stránek pro reklamní kampaně.
Katalog zboží

Naplnění katalogu produktů

  • Hromadné naplnění katalogu produktů – Import produktů
    • Parsování a příprava „Tabulky produktů“ pro prvotní import produktů do eshopu.
    • Prvotní import produktů do eshopu.
    • Máte možnost získat katalog produktů od vašeho dodavatele v elektronické podobě?
  • Související služby:
    • Ořezávání a retušování obrázků produktů.
    • Fotomontáže produktových balíčků.
    • Ruční plnění katalogu produktů.
    • Kategorizece a parametrizace produktů.
    • Nastavení parametrických filtrů.
Nastavení funkcí eshopu

Nastavení funkcí eshopu

  • Nastavení parametrických filtrů.
  • Párování skladu od dodavatele.
  • Nastavení plateb a dopravy.
  • Dokoupení Shoptet doplňků.
  • Individuální funkce na míru, programování PHP, kódování HTML a CSS.
Integrace

Propojení eshopu s jinými systémy

  • Párování skladu od dodavatele.
  • Nastavování hromadných exportů a importů dat.
  • Programování importních a exportních můstků.
  • Popojování s účetními a ekonomickými systémy.

Před spuštěním společně provedeme kontrolu veškerého obsahu a otestujeme objednávkový proces spolu s funkčností transakčních mailů. E-shop odemkneme, přesuneme na ostrou doménu a nastavíme SSL bezpečnost. Tím je tvorba eshopu dokončena a e-shopu je plně dostupný pro zákazníky.

Nyní, když máme shop spuštěný se můžeme pustit do přivádění návštěvníků na eshop a proměňování je na zákazníky a budování značky.

Podpora prodeje
PPC reklama
Srovnávače zboží
SEO optimalizace
Sociální sítě
Online PR
Emailový marketing
Podpora prodeje
  • Návrhy,  realizace a optimalizace online marketingových kampaní.
  • Copywriting – psaní reklamních sloganů, marketingových a obchodních textů.
  • Tvorba reklamních bannerů a slidů do reklamních ploch v prostředí eshopu.
  • Psaní recenzí produktů a testování produktů i služeb. Publikování článků na blogu eshopu i mimo něj.
  • Plánování a realizace online reklamních kampaní v PPC systémech Google Ads a Seznam s klik.
  • Nastavení doplňku Slevové kopóny a zajišťování distribuce prostřednictvím emailingu a online reklamy.
  • Realizace reklamních akcí na e shopu i na internetu.
PPC reklama
  • První nastavení profilu v PPC systémech Google Ads a Seznam Sklik.cz.
  • Plánování a strategie pro PPC kampaně.
  • Správa i optimalizace PPC reklamních kampaní.
    • Reklama na Youtube
    • PPC reklama ve výsledcích fulltextového vyhledávání
    • Google Nákupy
    • Remarketingové kampaně
    • Display reklama
Srovnávače zboží
  • Formulace Strategie pro zbožové srovnávače.
  • Implementace měřicích kódů Heuréka.cz a pomoc při zajištění získání certifikátu Ověřeno zákazníky.
  • Registrace a Implementace měřicích kódů jiných zbožových vyhledávačů.
  • Párování kategorií e shopu a produktů pro zbožové vyhledávače.
  • Správa zbožových srovnávačů Zbozi.cz, Heureka.cz, Google nákupy, Glami.cz, FAVI.cz atd.
    • Analýzy XML feedů.
    • Biiding a udržování vašich produktů na předních pozicích.
    • Optimalizace nákladů tak, aby kampaně dosahovaly vyšších tržeb s nižšími náklady.
SEO optimalizace
  • Formulace SEO strategie.
  • Správa SEO.
  • Budování zpětných odkazů.
  • Analýzy klíčových slov a frází.
  • SEO copywriting a copyediting.
  • Analýzy konkurence a výsledků fulltextového vyhledávání.
  • Analýzy návštěvnosti a Webová analytika.
  • Optimalizace obrázků.
  • Optimalizace videí na YouTube.
  • Lokální SEO.
Sociální sítě
  • Strategie prezentace na sociálních sítích.
  • Správa FB stránky.
  • Správa placených kampaní na Facebooku.
  • Správa profilu na Instagramu.
  • Správa Pinterest profilu.
Online PR
  • Psaní článků a recenzí pro blog eshopu.
  • Tvorba a publikovaní Tiskových zpráv, Novinek a Aktualit.
  • Správa profilu v Google Adresáři míst.
  • Zvyšování reputace eshopu.
  • Tvorba produktových microsite a podpůrných webů.
  • Komunikace Corporate Identity pomocí Corporate Design.
Emailový marketing
  • Budování databáze zákazníků i odběratelů newsletteru.
  • Tvorba šablon newsletterů.
  • Tvorba direct mailů a newsletterů.
  • Plánování a hromadná rozesílka emailů prostřednictvím nástrojů na e-mailing.
  • Vyhodnocování a optimalizace e mailových kampaní.

Jak zvyšovat výkon prodeje eshopu?

Analýzou návštěvnosti pochopíte co návštěvníci chtějí, jak se na eshopu chovají a jakou mají motivaci k nákupu.

Díky těmto datům lépe pochopíte, co udělat, aby se zvýšil jeho výkon. Naměřená data jsou jako „odrazovým můstkem“ pro návrhy úprav a změny v marketingové strategii.

Webová analytika vám umožní vyhodnocovat minulá rozhodnutí, učit se z chyb a tím nepřímo ovlivňovat budoucí vývoj a prodej e-shopu.

Kvalitní webová analytika je zkrátka vysoce účinný nástroj pro zlepšení obchodních výsledků.

Vladimír Matula
Diversity promotion s.r.o.

Sokolovská 103
586 01 Jihlava

Tel.: +420 777 189 597
vladimir.matula@seznam.cz

Služby

  • Tvorba WordPress webu
  • Průzkum online trhu
  • Online marketing
  • Emailový marketing
  • Affiliate marketing

Reference

  • WordPress webové stránky
  • Implementace eshopových řešení
  • Webdesign
  • Corporate design
  • Grafické práce

O mně

  • O mně
  • Blog
  • Reference
  • Zdroje
  • Kontakty

Druhé ménu

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky
  • Earninigs Deisclaimer
  • Terms of Use
  • Sitemap
  • RSS
  • Pasivní příjem
© 2007-2017 Vladimír Matula. All Rights Reserved.