Jak vydělávat peníze na internetu pomocí webových stránek
Plánujete založit a provozovat eshop? Vybrali jste si SHOPTET jako platformu, ve které chcete online obchodovat? Na 14 dní jste si ho vyzkoušeli a zjistili jste, že to je to, co jste hledali? Začali jste tvořit obsah a produkty, ale přišli jste na to, že když to budete dělat ručně, tak to bude trvat dlouho? Dovedlo vás toto zjištění k tomut, aby jste hromadně naplnili eshop produkty? Řešili jste grafické práce jako ořezávání obrázků, tvorba bannerů, copywriting či úprava šablony a zjistili jste, že na to potřebujete výpomoc? Studovali jste Podporu Shoptet, abyste správně nastavili dopravy, platby a napojení na účetní systémy? Podařilo se vám nakonec eshop naplnit a produkty a spustit?
Čekali jste, že po spuštění začnou postupně chodit objednávky a ono nic?
Zjistili jste, že potřebujete online reklamu nebo SEO, abyste na web přivedli návštěvníky? Podařilo se vám zprovoznit PPC reklamy Google Ads a návštěvníky na eshop přivést, a oni nic nekoupili? Zkusili jste vytvořit pro eshop FB stránku, psali na zeď příspěvky, získavali fanoušky a nakonec jste zjistili, že facecebook návštěvníci nic nenakupují? Zkoušeli jste i jiné formy reklamy a dospěli jste k tomu, že funguje jen něco?
Spočítali jste po roce či dvou, že se vám investice nevrací? Uvědomili jste si, že to navíc stálo čas, který vám nikdo nevrátí?
Přesto toho nelitujete , protože víte, že online prodej je ta správná cesta?
Ať se nacházíte v jakékoli fázi vývoje eshopu, obraťte se na mě.
Pomohu vám rozjet váš online obchod.
Mohu vám pomoci v těchto oblastech:
Dříve, než začnete s registrací a tvorbou eshopu na platformě SHOPTET, byste měli mít jasnou představu jak to bude probíhat, jak dlouho to bude trvat, co se bude dít před spuštění, během a po spuštění eshopu. Tyto informace vám nejen ušetři čas při vývoji eshopu, ale dají představu o tom, kdy by jste mohli začít reálně prodávat.
Pro implementaci bude potřeba:
Výsledkem fáze plánování by měly být tyto dokumenty:
A tyto přílohy:
Nyní, když víme jaký je náš plán, můžeme se pustit do prvního kroku – tvorby eshopu. Bude potřeba řešit tyto oblasti:
Před spuštěním společně provedeme kontrolu veškerého obsahu a otestujeme objednávkový proces spolu s funkčností transakčních mailů. E-shop odemkneme, přesuneme na ostrou doménu a nastavíme SSL bezpečnost. Tím je tvorba eshopu dokončena a e-shopu je plně dostupný pro zákazníky.
Nyní, když máme shop spuštěný se můžeme pustit do přivádění návštěvníků na eshop a proměňování je na zákazníky a budování značky.
Jak zvyšovat výkon prodeje eshopu?
Analýzou návštěvnosti pochopíte co návštěvníci chtějí, jak se na eshopu chovají a jakou mají motivaci k nákupu.
Díky těmto datům lépe pochopíte, co udělat, aby se zvýšil jeho výkon. Naměřená data jsou jako „odrazovým můstkem“ pro návrhy úprav a změny v marketingové strategii.
Webová analytika vám umožní vyhodnocovat minulá rozhodnutí, učit se z chyb a tím nepřímo ovlivňovat budoucí vývoj a prodej e-shopu.
Kvalitní webová analytika je zkrátka vysoce účinný nástroj pro zlepšení obchodních výsledků.