Marketingové Služby

Seznam služeb:

CahtGPT Promt Engeneering

AI marketing je metoda využití technologií umělé inteligence k automatizaci sběru a analýzy dat, pochopení vzorců chování zákazníků a automatizaci marketingových procesů, což vše dohromady zvyšuje efektivitu marketingového úsilí.

Tvorba loga a Vizuálního stylu

  • Tvorba loga,  Redesign loga (vektorizace loga do křivkového formátu)
  • Tvorba ikon a piktogramů
  • Tvorba mustrů elektronických newsletterů a directmailů
  • Tvorba infografik a vizualizací
  • Produktový design
  • Tvorba šablon reklamních bannerů, slidů a online reklamu.

Branding a Corporate Identity

  • Tvorba vizuální identity společnosti, značky, nebo události – tvorba jednotného vizuílního stylu a prvků firemní identity (vizitky, propagační desky, hlavičkové papíry, podpisy emailů až po billboardy)
  • Tvorba grafického a komunikačního „Manuálu značky
  • Formulace pravidlel pro sjednocení grafických výstupů – strategie značky
  • Podpora řízení značky – nárhy, revize a kontrola napříč celým svým životním cyklem značky
Corporate identity - Vladimír Matula
Online marketigové služby Vladimír Matula

Hromadný vyžádaný Direct Mailing

  • Registrace a konfigurace nástrojů pro hromadný emailing Smartemailing.cz, Maichimp.com a Lueadhub.cz
  • Tvorba mustrů newsletterů (grafické i HTML zpracování) v souladu s GDPR
  • Tvorba cílových vstupních stránek pro emailové kampaně.
  • Realizace direct emailových kampaní
    • newsletterů a emailových seriálů
    • novinek a tiskových zpráv
    • pozvánek
    • e-zinů
    • direct mailů a akčních nabídek
    • emailových slevových kuponů

Automatizace e-mailového marketingu

  • Formulace a plánování emailové strategie vč. lead magnetů
  • Tvorba sběrných formulářů
  • Tvorba a nastavení automatických emailových kampaní
  • Tvorba automatizckých emailových kampaní
    • Welcome kampaně
    • Přání k svátku nebo k narozeninám
    • Připomenutí opuštěného košíku
    • Naposledy prohlížené produkty
    • Cross-sell a up-sell kampaně
    • Opakovaný nákup
    • Reaktivační kampaň

Postprodukce a střih videa

Služby pro začínající Youtubery (koncept)

  • Střih videa (compositing) – třídění / vyřadit spoustu neužitečných záběrů / výběr záběrů – hrubý střih a editace videa. Úkolem našich editorů/střihačů je roztřídění veškerého natočeného materiálu, jeho sestříhání a seřazení jednotlivých záběrů tak, aby to dávalo smysl a zároveň, aby mělo video spád a ten správný rytmus. Až po Finální střih
  • Vizál videa – jednotý vizuál, firemní idenetita
  • Motion grafika – přechod mezi statickou grafikou a animací) a texty, přidání loga, textů apod.
  • Hudební podklad – výběr správné hudby, ladíme hlasitost hudby
  • Zvukové efekty – hudební synchrony, ruchy, jingly, znělky
  • Speciální efekty – přechody jako je zatmívačka, ostrý střih, prolínačka, retrospektivní střih nebo třeba flash-backy.
  • Barvení obrazu a Color grading – barevné korekce obrazu – Korekce barev ve videu znamená, že po postprodukci všechny záběry vypadají jakoby byly natočeny v jednu chvíli jednou kamerou. světelnost, vyvážení bílé, sytost barev, teplotu a barevnost snímku + color grading
  • Finální render / Export videa

Color grading

Color grading je postprodukční proces, který se používá ve filmovém průmyslu, televizi, fotografii a digitálním médiu k úpravě barevného vzhledu záběrů či obrazů. Tento proces zahrnuje úpravy barev, kontrastu, jasu a dalších vizuálních prvků, aby se dosáhlo požadovaného vzhledu a nálady záběrů.

Hlavními cíli color gradingu jsou:

  1. Konzistence: Zajištění, že všechny záběry v projektu mají stejný barevný vzhled, což může pomoci vytvořit jednotný a esteticky příjemný výsledek.

  2. Nálada a atmosféra: Pomocí barev lze vytvořit určitou náladu nebo atmosféru v záběrech. Například teplé barvy mohou vytvářet pocit pohody, zatímco studené barvy mohou evokovat chlad nebo napětí.

  3. Důraz na objekty: Color grading může pomoci upoutat pozornost diváka na konkrétní objekty nebo prvky v záběru tím, že se jim věnuje více pozornosti nebo zvýrazní jejich barvy.

  4. Příběhový prvek: Barvy mohou být použity k vyprávění příběhu nebo k podpoře určitého tématu v díle.

  5. Technické korekce: Color grading může také sloužit k opravě barevných chyb, které vznikly při natáčení, jako jsou nerovnoměrné osvětlení, odlesky nebo barevné nepřesnosti.