Přeskočit na obsah
VM

VM

Vladimír Matula

  • Marketingové Služby
    • AI marketing
    • Corporate Design
    • Online marketing
    • Emailový marketing
  • Webdesign
    • UX a UI design
    • Tvorba www stránek ve WordPressu
      • Poptávkové weby
      • Prodejní stránky
      • Obsahové weby
      • Stránky online kurzů
      • Stránky s členstvím
      • Affiliate weby
      • MFA weby
      • Výdělečné weby
    • Tvorba e-shopu na Shoptetu
  • Know How
    • BLOG
    • Infografiky
    • ChatGPT příkazy
    • Nástroje
    • Případové Studie
    • Reference
  • Kontakt

Pořiďte si web, který vám bude automaticky generovat peníze.

Jak výdělečné weby vytváří hodnotu?

Navažte partnerství

Spojte se s dodavateli, affiliate partnery a podobně zaměřenými weby a navažte s nimi obchodní spolupráci.

Spojte se s programátory a copywritery a vytvořte funkční užitečné webové stránky.

Registrujte se do reklamních systémů a programů, abyste zpeněžnili vaši práci a snahu.

Definujte vaše návštěvníky

Identifikujte vaše cílové návštěvníky. Zjistěte jaké jsou jejich potřeby a problémy, jaké weby sledují a jaké události navštěvují.

Poznejte je!

Jen tak pochopíte, o jaké hodnoty opravdu stojí.
Používejte slovník vašeho návštěvníka.

Poskytněte hodnotý a užitečný obsah na webových stránkách

Vyřešte problémy zákazníků prostřednictvím webových stránek s užitečným obsahem. Poskytněte jim řešení, které potřebují.

Automatizujte
distribuci

Pracujte z raději z nehmotnými digitálními produkty, protože s fyzickými produkty
je spojena distribuce, reklamace a logistika.

Pracujte pouze z informacemi.

Fyzické produkty pouze doporučujte.

Automatizujte
klíčové činnosti

Měřte a sledujte, co se na webu děje a reagujte odpovídající marketingovou akcí.

 

Vybudujte
komunitu

Budujte komunitu prostřednictvím sociálních sítí a automatizovaných emailových kampaní.

Motivujte bávštěvnícky, aby se stali vašimi fanoušky.

Provádějte činnosti, které zajistí webu autoritu.

Zvažte, zdali investovat peníze, nebo čas.

Kvalitní obsah webu si podle návodů můžete vytvořit sami.
Správa stránek v sociálních sítích se dá také dělat zdarma.

Propagace na internetu se prostřednictvím sociálních sítí dá také dělat bez velké investice.

Pouze je třeba tomu věnovat čas.

Proto zvažte, zdali investujete peníze, nebo svůj čas.

Optimalizujte náklady

Usilujte o to, aby vaše náklady byly co nejnižší.
Váš passivní příjem tak bude vyšší.

Získejte pasivní příjmy

Vytvořte vlastní značku.
Získejte pasivní příjem.

V čem jsou výdělečné weby lepší, než jiná Aktiva?

Pracují 24 hodin, 7 dní v týdnu.

Stránky jsou dostupné odkudkoliv na planetě. Když Vy spíte, tak ony mohou pracovat na druhé straně polokoule.

Šetří čas.
Web za vás může automaticky obchodovat, rozesílat emaily i fakturovat. Ušetřený čas můžete věnovat důležitějším věcem.

Nemají na ně vliv pandemie.
Ohrožují vaše podnikání dopady epidemických omezení v souvislosti s šířením nemoci COVID-19? Výdělečné weby nejenže budou fungovat stále, ale díky masivnějšímu využívání internetu, budou růst.

 

Jak generují recenzní weby pasivní příjem

 

6 důvodů proč si pořídit výdělečný web

Pracují 24 hodin, 7 dní v týdnu.

Stránky jsou dostupné odkudkoliv na planetě. Když Vy spíte, tak ony mohou pracovat na druhé straně polokoule.

Šetří čas.
Web za vás může automaticky obchodovat, rozesílat emaily i fakturovat. Ušetřený čas můžete věnovat důležitějším věcem.

Jsou odolné vůči COVID-19.
Ohrožují vaše podnikání dopady epidemických omezení v souvislosti s šířením nemoci COVID-19? Výdělečné weby nejenže budou fungovat stále, ale díky masivnějšímu využívání internetu, budou růst.

Získáte navíc další komunikační kanál.
Odpovídáte často zákazníkům na otázky?
Web za vás může odpovídat na dotazy a doporučovat zboží i služby. 

Zvýší vaši důvěryhodnost.

To, že jste pod webem podepsaní přidá další úroveň odbornosti a důvěryhodnosti.

Snížují pravidelné měsíční náklady.

Web může pracovat jako robot. Web může vystavat faktury a počítat kalkulace i komunikovat s  jinými weby. Tento čas sníží vaše náklady.

Poptávkové weby

Poptávkové weby

Vytvořte si web, který vám bude generovat poptávku.

Poptávkový web jsou stránky, jejichž cílem je generovat poptávku a leady. Obsahem jsou samostatné stránky s informacemi o nabízených produktech a poptávkové formuláře, které pošlou jejich obsah na váš e-mail. Poptávkový systém lze nastavit i tak, že současně pošle uživateli email, ve kterém je rekapitulace všeho, co uživatel ve formuláři vyplnil. Poptávka se navíc uloží do seznamu poptávek v administraci webu, abyste k nim měli kdykoliv přístup, nebo s nimi mohli dále pracovat.

Pořiďte si internetové stránky, které vám budou generovat poptávku.
Obsahové weby

Obsahové weby

Vytvořte Evergreen obsah a  zpeněžněte ho prostřednictvím systému Google Adsense.

Obsahové weby jsou založeny výhradně na poskytování užitečných informacích ve formě evergreen obsahu. Nic neprodávají. Nic nedoporučují. Pouze definují a vysvětlují Jak něco udělat. Obchodní model těchto stránek je založen na pronájmu reklamní plochy. U stránky s evergreen obsahem je umístěna reklama, na kterou když uživatel klikne, tak majitel těchto stránek získá provizi.

Vytvořte „Věčně zelený web“ a zpeněžněte ho prostřednictvím systému Google Adsense.

Recenzní weby

 

Vytvořte „Věčně zelený web“ a zpeněžněte ho prostřednictvím systému Google Adsense.
Affiliate webové stránky

Affiliate webové stránky

Doporučujte produkty vašich partnerů a získejte provizi. Vydělávejte doporučováním.

Affiliate web (v angličtině také „Niche Site“) je místo, které poskytuje užitečné informace úzké skupině lidí se společným specifickým zájmem o určité téma, nebo produkty. Svému publiku nabízí kvalitní dobře organizovaný obsah a odpovídá na otázky, které je trápí, nebo řeší jejich problém.

Pořiďte si affil web a vydělávejte těmito způsoby:

  1. Doporučujte za provizi 
  2. Pronajměte společnosti Google prostor pro na vašem webu pro reklamu Google Ads a získejte provizi za zprostředkování „ptokliku na reklamu“.
  3. Získejte odměnu za zveřejnění článku cizího článku na vašem webu.
  4. Pronájímejte partnerské odkazy pro SEO (Nedělejte to však oficiálně!)
  5. Prodávejte návštěvnost pro reklamu – Pokud se vám podaří získat slušnější návštěvnost webu, tak to vyvolá zájem u společností, které si jsou vědomy potenciálu. Tito investoři se vám pak sami ozvou s nápady, jak využít váš web.
Doporučujte produkty partnerů a získejte provizi. Vydělávejte doporučováním.
Stránky online kurzu

Stránky online kurzu

Nabídnětě svou učební praxi lidem na celém světě prostřednictvím online kurzu.

Online vzdělávání je bezesporu trendem současné doby. Online kurzy jsou jednou z cest, jak okamžitě nabídnout svou učební praxi lidem po celém světě.

Pokud patřite k lidem, kteří mají co nabídnout, máte 2 možnosti:

  1. Využít platformy jako Seduo.cz, Vímvíc.cz, nebo Udemy.com
    a na nich své znalosti nabízet.
  2. Druhou možností je vytvořit vlastní webové stránky a na nich Online kurzy přímo prodávat.
Nabídnětě svou učební praxi prostřednictvím webových stránek online kurzu.
Prodejní stránky digitálních a informačních produktů

Prodejní stránky digitálních a informačních produktů

Prodávejte informační produkty pomocí účinného „jednostránkového eshopu“.

Prodejní stránka je samostatná stránka vytvořená za jediným specifickým účelem – přeměnit návštěvníka v zákazníka. Na jedné stránce podáváte veškeré informace a podrobnosti o vašem digitálním produktu včetně tlačítka „objednat“.

A proč obchodovat právě z digitálními a informační produkty? Protože nic neváží, nepotřebují se přepravovat, nejsou s nimi spojeny činnosti jako z fyzickým produktem.

Jsou ideálním aktivem, protože přímo nevyžadují vaši přítomnost.

Prodávejte informační, nebo digitální produkty pomocí účinného „Jednostránkového eshopu“
Stránky s členskou sekcí

Webové stránky s členskou sekcí

Vydělávejte poskytováním informací. Získejte pasivní příjem z prodeje členství.

Členská sekce je zabezpečená část webu z prémiovým, nebo exklusivním obsahem, kam má přístup pouze uživatel, který si zakoupí členství.

Majitel tohoto webu získává mnoho výhod. Zde jsou některé z nich:

  • Poskytuje pravidelný příjem – Pokud členství členům přináší pravidelné zisky, nebo pravidelně řeší jejich problém, tak přináší i pravidelný příjem i majiteli webu.
  • Posiluje důvěru a loajalitu značky, nabo Vám jako osobě.
  • Vytváří zvýšenou autoritu – Vlastnictví webu, přináší zvýšení vlivu a renomé. V očích veřejnosti se stanete autoritou.
  • Automaticky budujete komunitu – Členská stránka vám dává šanci vytvořit si vlastní komunitu. Lidé, kteří se zaregistrují, budou pravděpodobně oddaní vašemu oboru stejně jako vy. Tím, že je spojíte prostřednictvím členské stránky, pomůžete růstu jejich podnikání.
Vydělávejte poskytováním informací a know how. Získejte pasivní příjem z prodeje členství.

Chcete vlastní výdělečný web? Napište mi !


Odesláním zprávy souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Mé jméno je Vladimír Matula. V reklamě a marketingu se pohybuji od roku 1998. Od té doby jsem vytvořil nespočet log, letáků, prospektů, reklam a inzerátů. Po příchodu internetu a vyhledávače Google se zabývám převážně internetovým marketingem, marketingem ve fulltextových vyhledávačích, emailovým marketingem a od roku  2015 tvorbou webových stránek na platformě WordPress. Aktuálně se specializuji na tvorbu výdělečných a profitabilních webů.

V čem jsou weby lepší, než jiná Aktiva?

Vladimír Matula
Diversity promotion s.r.o.

Sokolovská 103
586 01 Jihlava

Tel.: +420 777 189 597
vladimir.matula@seznam.cz

Služby

  • Tvorba WordPress webu
  • Průzkum online trhu
  • Online marketing
  • Emailový marketing
  • Affiliate marketing

Reference

  • WordPress webové stránky
  • Implementace eshopových řešení
  • Webdesign
  • Corporate design
  • Grafické práce

O mně

  • O mně
  • Blog
  • Reference
  • Zdroje
  • Kontakty

Druhé ménu

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky
  • Earninigs Deisclaimer
  • Terms of Use
  • Sitemap
  • RSS
  • Pasivní příjem
© 2007-2017 Vladimír Matula. All Rights Reserved.
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}
Top Icon Desktop Top Icon Mobile