Přeskočit na obsah
VM

VM

Vladimír Matula

  • Marketingové Služby
    • AI marketing
    • Corporate Design
    • Online marketing
    • Emailový marketing
  • Webdesign
    • UX a UI design
    • Tvorba www stránek ve WordPressu
      • Poptávkové weby
      • Prodejní stránky
      • Obsahové weby
      • Stránky online kurzů
      • Stránky s členstvím
      • Affiliate weby
      • MFA weby
      • Výdělečné weby
    • Tvorba e-shopu na Shoptetu
  • Know How
    • BLOG
    • Infografiky
    • ChatGPT příkazy
    • Nástroje
    • Případové Studie
    • Reference
  • Kontakt

Ikony, loga, piktogramy a identifikace

Vladimír Matula 6.5.2011 Žádné komentáře

Loga a logotypy

Loga jsou speciální symboly, které vizuálně identifikují společnost, událost, produkt, nebo jednotlivce. Ve světě businessu se loga používají jako prostředek marketingové komunikace. Více Informací naleznete v sekci Tvorba a redesign logotypu.

Piktogramy

Piktogramy jsou stylizované obrázky nebo nákresy, které na první pohled něco symbolizují. Charakterizují například věc, kategorii nebo činnost. Setkáte se s nimi ve sportu (jednotlivé sportovní disciplíny), nebo v mapách (ubytování, restaurace, zastávka). Piktogramy jsou také hojně používány v orientačních systémech. Typickými piktogramy jsou také dopravní značky …

Ikony

Ikony se používají ve webové grafice, kde nahrazují text, zvýrazňují vlastnost (funkci), označují kategorii produktu, upřesňují rubriku, nebo charakterizují cílovou skupinu.

Ikony je možné pořídit na speciálních stránkách zabývajících se tímto oborem webové grafiky, nebo je můžete nechat vytvořit grafikem webu.

Funkce ikon na webu

  • oživí a zatraktivní grafický design webu
  • zjednoduší a zpřehlední orientaci a navigaci na webu
  • ušetří místo při uspořádávání informaci a prvků v layoutu (informační architektura)

TG Facebook Comments

Související příspěvky:

  1. Manuál vizuálního stylu
  2. Reklamní předměty, dárkové předměty, reklamní textil
  3. Automatizace marketingových činností
  4. Online Marketingová Strategie
Publikováno v Grafický design, Marketingová komunikace, Podnikatelské strategieOznačené corporate identity, design manuál, ikony, logo, logotyp, marketing, piktogramy

Navigace pro příspěvek

Event management, event marketing
Osobní prodej jako účinná forma marketingové komunikace

Hledej na blogu:

Blog

  • Affiliate marketing (8)
  • Artificial intelligence (AI) (102)
    • ChatGPT (46)
      • Chat GPT (video) (8)
    • Claude (2)
    • Midjourney (11)
    • Prompt Engineering (36)
  • B2B marketing (3)
  • Copywriting (44)
    • Vzorce Copywritingu (30)
  • Digitální marketing (9)
  • Email marketing (3)
  • Evergreen content (5)
  • Grafický design (14)
  • Inbound marketing (3)
  • Inovace (2)
  • Jak vydělávat na internetu (14)
  • Lead Generation (7)
  • Lean Startup (7)
  • Marketing Management (3)
  • Marketingová komunikace (31)
  • Marketingové strategie (41)
  • Marketingové výzkumy (8)
  • Niche marketing (10)
  • Obchodní strategie (11)
  • Obsahový marketing (15)
  • Offline marketing (14)
  • Online marketing (34)
  • Podnikatelské strategie (29)
  • Prodejní strategie (11)
  • Reklama (9)
  • SEO (20)
  • Storylining (7)
  • Tvorba videa (7)
  • UX (4)
  • Virální marketing (6)
  • Web design (23)
  • WordPress (6)

Finanční vzdělání

  • Affiliate marketing
  • Digitální produkty
  • Finanční gramotnost
  • Finanční produkty
  • Freelancing
  • Informační produkty
  • Investice do nemovitostí
  • Investování
  • Jak ušetřit peníze
  • Jak vydělat peníze bez vkladu
  • Jak vydělávat na internetu
  • Jak vydělávat pomocí webu
  • Kryptoměny
  • Make Money Online
  • Offline pasivní příjem
  • Pasivní příjem
  • Pasivní příjem na internetu
  • Pasivní příjem reálného světa
  • Práce z domova
  • Přivýdělky na internetu

Osobní rozvoj

  • Efektivita a produktivita
  • Finanční gramotnost
  • Infografiky
  • Kodex úspěchu
  • Kreativita a kreativní myšlení
  • Motivace
  • NLP
  • Obchodní strategie
  • Online podnikání
  • Online vzdělávání
  • Osobní rozvoj
  • Start up
  • Strategie 10x
  • Zbraně vlivu

Tagy

AdSense AI amazon analýza KW ChatGPT Claude corporate identity CPM CRM Google AdSense GPT hacky hlavičkové papíry inovace katalogové listy Lean Canvas letáky logo marketing marketingová komunikace marketingová strategie Midjourney monetizace niche osobní prodej pasivní příjem Plugins positioning PPC PR Prompt engineering promts propagační materiály prospekty prototyp webu public relations Python reklama segmentace SEO strategie UI UX virální video Wordpress

Návod, jak vytvořit výdělečný web

  • Průzkum online trhu
  • Tvorba webu na WordPress
  • Tvorba obsahu
  • Propagace webových stránek
  • Monetizace webových stránek
  • Automatizace emailového marketingu

test

  • Průzkum online trhu
  • Tvorba webu na WordPress
  • Tvorba obsahu
  • Propagace webových stránek
  • Monetizace webových stránek
  • Automatizace emailového marketingu

Vladimír Matula
Diversity promotion s.r.o.

Sokolovská 103
586 01 Jihlava

Tel.: +420 777 189 597
vladimir.matula@seznam.cz

Služby

  • Tvorba WordPress webu
  • Průzkum online trhu
  • Online marketing
  • Emailový marketing
  • Affiliate marketing

Reference

  • WordPress webové stránky
  • Implementace eshopových řešení
  • Webdesign
  • Corporate design
  • Grafické práce

O mně

  • O mně
  • Blog
  • Reference
  • Zdroje
  • Kontakty

Druhé ménu

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky
  • Earninigs Deisclaimer
  • Terms of Use
  • Sitemap
  • RSS
  • Pasivní příjem
© 2007-2017 Vladimír Matula. All Rights Reserved.
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}
Top Icon Desktop Top Icon Mobile