Online Marketingová Strategie

Online marketingová strategie

Nyní, když je vyhledávání na internetu nejlepším způsobem, jak mohou zákazníci najít produkty, služby a firmy je Online Marketing nutností.

Zde je rychlý průvodce 9 nejčastějšími typy strategií Online Marketingu.

#1. Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

SEO neboli Optimalizace pro vyhledávače je proces úpravy vašich webových stránek za účelem zlepšení jejich organického, bezplatného nebo „přirozeného“ umístění ve výsledcích vyhledávání. SEO se skládá z on-page faktorů (obsah, struktura a uživatelská přívětivost) a off-page faktorů (odkazy z jiných webů, sociální sdílení, autorita). Strategie SEO zahrnuje úpravu určitých prvků na vašem webu tak, aby splňovala požadavky fulltextových vyhledávačů e a zároveň zajistila, že vaše webové stránky budou pro návštěvníky představovat nejlepší celkový dojem.

#2. Marketing ve vyhledávačích (SEM)

Marketing ve vyhledávačích neboli SEM je proces používání placeného vyhledávání (platba za klik) k získání návštěvnosti webových stránek. V minulosti byl SEM používán jako zastřešující termín, který zahrnoval SEO a placené vyhledávání. Časem se termín SEM přestal používat pro oba typy strategií internetového marketingu a začal se obvykle vztahovat výhradně na placené vyhledávací aktivity.

#3. Pay Per Click nebo Pay Per Call (PPC)

PPC marketing lze rozdělit do dvou hlavních kategorií: placené vyhledávání (viz výše) a placený sociální marketing. Reklamy jsou publikovány ve vyhledávačích nebo sociálních platformách a společnostem jsou účtovány poplatky pokaždé, když kliknou na jejich reklamu.

Google Ads je nejpopulárnější placená vyhledávací platforma, následovaná Bing Ads, která také zobrazuje reklamy ve vyhledávání na Yahoo. Search marketing zahrnuje obsahovou, mobilní, retargeting/remarketing a placenou sociální reklamu.

Facebook, Twitter, Instagram a další sociální platformy rozšířily své nabídky reklam a ztěžovaly dosažení organického pohledu na marketingové příspěvky. Výsledkem je, že placené sociální sítě představují vyšší procento rozpočtů výdajů na reklamu PPC většiny společností. Strategie PPC mohou dramaticky a krátkodobě zvýšit viditelnost a prodej.

#4. Obsahový marketing

Moz definuje obsahový marketing jako vytváření a distribuci relevantního, hodnotného obsahu pro komunikaci se zákazníky a dosažení vašich marketingových cílů. Strategie obsahového marketingu se zaměřují na komunikaci se zákazníky, nikoli na prodej, poskytování obsahu, který vzdělává, baví, nebo jinak poskytuje zákazníkům hodnotu na konzistentním základě, aby přilákal a udržel konkrétní požadované publikum.

Obsah zahrnuje prakticky jakýkoli informační formát šířený online, jako jsou blogy, videa, podcasty, infografiky, příspěvky na sociálních médiích a další. Vysoce kvalitní obsah hraje roli ve všech hlavních typech online marketingových strategiích, včetně SEO, PPC, marketingu sociálních médií, e-mailového marketingu atd.

#5. Marketing sociálních médií

Marketing sociálních médií je využití platforem a webových stránek sociálních médií k propagaci vaší firmy a spojení se zákazníky. Marketing na sociálních sítích nemusí nutně vést k prodeji. Místo toho se často používá ke zvýšení zapojení, vytváření odkazů a upozorňování zákazníků na obsah a vytváření výrazné „značky“.

#6. E-mailový marketing

E-mailový marketing je jedním z nákladově nejefektivnějších typů strategií digitálního marketingu. Email je často uváděn jako „efektivnější náhrada“ marketingu běžné pošty, protože prostřednictvím e-mailu můžete v okamžiku přímo oslovit širokou síť zákazníků pomocí newsletterů, reklam nebo upomínek. E-mailový marketing lze velmi specificky cílit pomocí demografických údajů a dalších informací k segmentaci seznamů a dosažení nejlepšího výsledku.

#7. Influencer marketing

Influencer marketing je jedním z nejnovějších typů strategií internetového marketingu, ale očekává se, že bude v roce 2018 stále populárnější. Influencerům (jednotlivcům se silným sociálním zázemím) se platí za propagaci produktů nebo služeb vaší společnosti. Když najdete ovlivňovače, kteří jsou v souladu s hodnotami vaší společnosti a rezonují s vašimi zákazníky, může být tato marketingová strategie pro některé společnosti vysoce účinná.

#8. Affiliate marketing

Affiliate marketing je proces vydělávání provize propagací, reklamou produktů a služeb jiných společností. Affiliate marketing se často skládá z propagace produktu prostřednictvím blogu, videa nebo reklamy na vašem webu. Za každý prodej uskutečněný prostřednictvím vašich odkazů obdržíte peníze.

#9. Reputační marketing

Reputační marketing spočívá v používání tiskových zpráv, sociálních médií a platforem pro hodnocení zákazníků k rozvoji pozitivního vnímání společnosti. Online doporučení a recenze jsou v některých průmyslových odvětvích, jako je cestovní ruch stále důležitější. Reputační marketing zahrnuje rozvoj výrazné značky, povzbuzování zákazníků k zasílání recenzí a rychlou reakci na vyřešení problémů nebo stížností zákazníků na sociálních médiích a recenzních platformách.

Na závěr, když lépe rozumíte různým typům strategií online marketingu, je načase je uvést do praxe pro vaši firmu. Já mohu poskytnout všechny nástroje, které potřebujete k efektivnímu marketingu vaší společnosti na internetu. Mohu poskytnout vše, co potřebujete, včetně tvorby webu, služeb pro tvorbu obsahu SEO, marketingových služeb v sociálních médií a mnoha dalších.

Pokud potřebujete pomoci s formulací či realizací strategie internetového marketingu kontaktujte mě na čísle +420 777 189 597 ještě dnes.

Sdílejte článek na sociálních sítích