Příklady aha efektů

Výraz „AHA!“ je nám znám od roku 1931 kde se objevují osoby „osvícené“ žárovkou vznášející se nad hlavou.

Chvilka „AHA!“ může přijít bez varování. nebo po dlouhotrvajícím uvážení, ale může to být i začátek něčeho úžasného – blesk, který vede k vizionářskému nápadu, vzrušujícímu dobrodružství, řešení problému, společnému úsilí , nebo dobrotivosti. Může to být také impuls k tvůrčímu výrazu.

Co je AHA efekt

  • Aha moment je bod, kdy vám je dán důležitý vhled, volba nebo rozhodnutí.
  • Aha efekt (euréka effect) je okamžik, kdy si noví uživatelé poprvé uvědomí hodnotu ve vašem produktu.
  • Merriam-Webster definuje „moment AHA!“ kako „okamžik náhlé realizace, inspirace, vhledu, rozpoznání nebo porozumění.“

Definice vhledu

  • Vhled je schopnaost vidět nebo pochopit něco jasného, často zachyceného pomocí intuice.
  • Náhlé chápání, které řeší problém, reinterpretuje situaci, vysvětluje vtip nebo řeší nejednoznačné vnímání.

7 příkladů aha mometů

  1. „Konečně chápu důležitost péče o sebe.“
  2. „Zjistil jsem, že náš tým dosahuje více, když používáme rámec pro řešení problémů.“
  3. „Musím delegovat a důvěřovat, pokud budu chtít postupovat.“
  4. „Získávám lepší výsledky, když otestuji realitu tím, že budu pokládat otevřené otázky.“
  5. „Cítím se duševně vyčerpaný, když pracuji s lidmi, kteří vše zpochybňují, takže potřebuji strategicky naplánovat schůzky s cílem minimalizovat tento efekt.“
  6. Potřebuji zpomalit, abych šel rychle.“
  7. „Mohu dosáhnout mnohem lepších výsledků, pokud plánuji rozhovory v předstihu.“

Zdroje: