The Skyscraper Technique
Cílem této linkbuildingové techniky jerychlé získání kvalitních odkazů a tím i cílené návštěvnosti. „Wow, to je úžasné! Zajímalo by mě, jak velká je 8. nejvyšší budova na světě?“ Pokud máte chcete vytvořit vysoce kvalitní obsah, musíte být velmi systematičtí s tím, jak vytváříte a propagujete. Využijte techniku, která téměř zaručuje, že získáte vysoce kvalitní odkazy z každého obsahu, který publikujete. Každé úspěšné marketingové kampaně je zaměřené na obsah. 3 kroky, které tvoří Technika mrakodrapu: Krok 1: Najděte Proven Linkable Assets- „Klikatelná aktiva“ je jakákoli část webových stránek, která bude vnímána čtenáři jako „Toto musím sdílet dál.“
- Schopnost nepřetržitě přitahovat odkazy na doménu.
- příklady (9 Tangible Linkable Asset Ideas and How to Build Links to Them)
- Přidejte nový aktuální obsah s datem jeho zveřejnění.
- Přidejte na obsah sociální signály.
- Udělejte to delší dobu.
- Pokud najdete něco se starými informacemi, vytvořte něco, co pokrývá mnoho stejných bodů, ale aktualizujte je s nejmodernějším obsahem.
- Udělejte stránce lepší grafiku.
- Jděte více do hloubky.
- E-mailová podpora je příkladem technologie Skyscraper.
- Pošlete e-mail na vlastníky stránek, kteří již propojili podobný obsah.