„Technika mrakodrapu“ pro raketové zvýšení návštěvnosti vstupní stránky (The Skyscraper Technique)

The Skyscraper Technique

Cílem této linkbuildingové techniky jerychlé získání kvalitních odkazů a tím i cílené návštěvnosti. „Wow, to je úžasné! Zajímalo by mě, jak velká je 8. nejvyšší budova na světě?“ Pokud máte chcete vytvořit vysoce kvalitní obsah, musíte být velmi systematičtí s tím, jak vytváříte a propagujete.  Využijte techniku, která téměř zaručuje, že získáte vysoce kvalitní odkazy z každého obsahu, který publikujete. Každé úspěšné marketingové kampaně je zaměřené na obsah. 3 kroky, které tvoří Technika mrakodrapu: Krok 1: Najděte Proven Linkable Assets Krok 2: Udělejte něco ještě lepšího
  • Přidejte nový aktuální obsah s datem jeho zveřejnění.
  • Přidejte na obsah sociální signály.
  • Udělejte to delší dobu.
  • Pokud najdete něco se starými informacemi, vytvořte něco, co pokrývá mnoho stejných bodů, ale aktualizujte je s nejmodernějším obsahem.
  • Udělejte stránce lepší grafiku.
  • Jděte více do hloubky.
Krok 3: Oslovte správné lidi pomocí Emailové kampaně
  • E-mailová podpora je příkladem technologie Skyscraper.
  • Pošlete e-mail na vlastníky stránek, kteří již propojili podobný obsah.
Postup emailové kampaně. 1. Použijte ahrefs.com k exportu všech odkazů směřujících k obsahu vašeho konkurenta do tabulkového procesoru. 2. Odstraňte odkazující stránky, které nemají smysl kontaktovat (fóra, adresáře článků atd.). 3. Všechny obešlete s tímto emailem: skyscraper technique outreach template
Sdílejte článek na sociálních sítích