Díky Zapier ChatGPT pluginu můžete propojovat a automatizovat vaše úlohy napříč tisíci aplikacemi, jako jsou Google Tabulky, Gmail nebo Slack, přímo v ChatGPT. Tento nástroj vám ušetří čas a usnadní práci, jelikož ChatGPT může vykonávat úkoly za vás v jiných aplikacích bez nutnosti přepínání kontextu.
Pokud využíváte ChatGPT k tvorbě, zpřesňování nebo sumarizaci obsahu, který následně sdílíte se zákazníky či týmem, tento plugin ještě zefektivní vaše každodenní úkony pomocí automatizace.
Plugin je kompatibilní se všemi plány Zapier a dostupný uživatelům s účtem ChatGPT Plus. Pokud ještě nemáte přístup, můžete se zařadit do čekací fronty.
Po získání přístupu je potřeba propojit váš účet Zapier a účet ChatGPT Plus. Poté můžete na stránce uložených akcí vytvářet akce Zapier.
#1. Odesílání emailů s využitím pluginu Zapier ChatGPT
Jednou ze specializací ChatGPT je tvorba emailových zpráv, které dokáže vyvážit mezi profesionálním a přátelským tónem.
Pokud ChatGPT využíváte k komunikaci s klienty nebo kolegy, můžete plugin využít k automatizaci všech vašich emailových úloh.
Plugin Zapier ChatGPT za vás sestaví email a jakmile budete spokojeni s výsledkem, automaticky jej odešle pomocí jakékoli aplikace, kterou preferujete. Může to být například Gmail, Microsoft Office 365, Microsoft Outlook, nebo jakákoli jiná aplikace.
#2. Aktualizace tabulek a databází pomocí pluginu Zapier ChatGPT
Pokud potřebujete přidávat potenciální zákazníky do tabulky, synchronizovat databáze, nebo vytvářet nové databázové záznamy, můžete využít plugin k automatickému doplnění a přidání těchto informací do vašich tabulek (není potřeba manuálně psát). Ať už používáte Google Tabulky, Notion, Airtable nebo jiné databázové aplikace, můžete využít sílu tabulek a schopnosti ChatGPT k udržování aktuálních informací všech svých seznamů úkolů. Podle zvolené aplikace můžete přidávat řádky, vytvářet tabulky, pracovní listy, přidávat sloupce, vytvářet řádky či databázové stránky.
#3. Správa kalendářů s pomocí Zapier ChatGPT pluginu
Zapier ChatGPT plugin umožňuje vytvářet kalendářové události pomocí jednoduchého příkazu, což je efektivnější a pohodlnější než ruční vstup do kalendáře a vyplňování detailů události. Toto je obzvláště užitečné, pokud multitaskujete nebo pracujete v jiné aplikaci a chcete rychle vytvořit událost bez nutnosti přepínat kontext. S pluginem můžete spravovat svůj i týmový kalendář tím, že požádáte ChatGPT o vytváření událostí a nových kalendářů za běhu. Plugin umožňuje také přidávat účastníky do pozvánek, vytvářet detailní události a aktualizovat události.
#4. Správa Google dokumentů a šablon v systémech pro správu obsahu
Plugin vám může také usnadnit správu veškeré dokumentace a návrhů obsahu. Například: pokud využíváte ChatGPT k generování nápadů na blog, rozhodnete se, že se vám některý z nápadů líbí, a chcete vytvořit Google dokument s těmito informacemi. Tuto akci můžete uskutečnit pomocí ChatGPT pluginu – což zjednoduší celý tento pracovní proces. Kromě toho můžete také vytvářet dokumenty z textu, dokumenty ze šablon a přidávat text k dokumentům. To platí i pro další aplikace související s obsahem, jako je vytváření nebo aktualizace stránek v některém z vašich systémů pro správu obsahu, jako je WordPress.
#5. Správa dokumentů a systémů pro správu obsahu
Plugin vám může také usnadnit správu veškeré dokumentace a návrhů obsahu. Například: pokud využíváte ChatGPT k generování nápadů na blog, rozhodnete se, že se vám některý z nápadů líbí, a chcete vytvořit Google dokument s těmito informacemi. Tuto akci můžete uskutečnit pomocí ChatGPT pluginu – což zjednoduší celý tento pracovní proces. Kromě toho můžete také vytvářet dokumenty z textu, dokumenty ze šablon a přidávat text k dokumentům. To platí i pro další aplikace související s obsahem, jako je vytváření nebo aktualizace stránek v některém z vašich systémů pro správu obsahu, jako je WordPress.