8 příkladů Jak dělat Linkbaiting

Co je Link Bait?

Link bait je o vytváření obsahu, který je tak úžasný a hodnotný, že na něj novináři, blogeři a další vydavatelé obsahu chtějí odkazovat.

Jde o proces vytváření propojitelného obsahu, na který by bylo těžké neodkázat, když je někomu předložen.

Když se to udělá správně, link bait usnadňuje získávání autoritních odkazů ve velkém a tyto odkazy mohou mít obrovský dopad na viditelnost organického vyhledávání.

Co je Odkazová Návnada?

„Link návnada“ vytváří obsah, který získává na popularitě a na který se váže, protože je pro čtenáře cenný.

A i když můžeme odkazovou návnadu vysvětlit jako „úžasný obsah, na který lidé skutečně chtějí odkazovat“ na velmi špičkové úrovni, je toho více, protože ne veškerý obsah lze umístit jako odkazovou návnadu.

Daleko od toho. Ve skutečnosti většina odkazových návnad spadá do několika různých formátů obsahu, včetně:

  • „Interactive assets“ (Online kalkulačky, Hry a Quízy, Interaktivní mapy, Indexy a Interaktivní infografiky a zprávy)
  • Studie založené na datech a další aktiva
  • „Long-form Guides“
  • Vizuály
  • Kontroverzní nebo diskutovaný obsah

Parametry skvělé Odkazové Návnady:

  • Oslovte dostatečně široké publikum, aby mohlo získat odkazy ve velkém měřítku z kvalitních publikací.
  • Může být citován novinářem nebo tvůrcem obsahu pro zálohování statistik, citací nebo komentářů, které zahrne do svých článků.
  • Vyvolat u čtenáře emocionální reakci.
  • Řeší problémy nebo odpovídá na otázky.
  • Může být kontroverzní nebo se zapojit do horkého tématu, které je agresivně pokryto médii.
  • Jsou prováděny způsobem, že propojení s obsahem dává smysl a musí být na místě, aby článku přidalo hodnotu.

Linkbaiting může změnit váš přístup k Linkbuildingu

Už vás nebaví trávit hodiny času tvorbou obsahu jen proto, aby jste získali zpětné  odkazy? Možná hledáte taktiku, která vám pomůže vybudovat kvalitní zpětné odkazy ve velkém?

Budování odkazů není snadné. Ve skutečnosti tu nikdy nebyla taková konkurence ze strany jiných obchodníků, kteří se snaží získat odkazy ze stejných míst, jako jste vy.

Ale co když jsou věci jinak?

Co kdybyste mohli s jistotou spustit obsah, který pokaždé získá autoritativní odkazy a na který lidé skutečně chtějí odkazovat? Obsah, který přidává článku nebo webové stránce takovou hodnotu, že s stane virální.

K tomu vám může pomoci linkbaitig.

Proč Linkbaiting efektivní Link Building taktika?

Link bait je efektivní taktika pro budování propojení z prostého důvodu, že je to jedna z mála, kterou můžete použít k získání autoritních odkazů ve velkém, stejně jako ta, kterou můžete škálovat.

Pro srovnání vezměte taktiku, jako je budování nefunkčních odkazů , která se spoléhá na příležitosti, které máte k dispozici, abyste je mohli využít (v tomto případě nefunkční odkazy na webových stránkách jiných lidí).

S linkovou návnadou máte plnou kontrolu. Stačí vytvořit obsah hodný odkazu; jak tuto taktiku zvětšíte, je ve vaší plné kontrole.

A to je důvod, proč je tak efektivní z toho důvodu, že je to jedna z mála taktik, kterou můžete škálovat, aniž byste museli obětovat kvalitu.

Je důležité poznamenat, že tyto odkazy nepomáhají pouze stránce, která je získává, aby se umístila v SERP. Tyto odkazy také zvyšují celkovou autoritu vašeho webu prostřednictvím hodnocení PageRank , které je předáváno z obsahu vaší návnady na odkaz, a pomáhají tak všem vašim stránkám, aby se umístily za stále konkurenčních podmínek.

8 příkladů Linkbaitingových strategií

  1. JustPark’s Emergency Stop Game
  2. Studie Comparisun ‚Trillion Dollar Club‘
  3. Vizuály Superdrug ‚Vnímání dokonalosti‘
  4. Statistika Fundera „Jaké procento malých podniků selže“.
  5. Nástroj ‚Colour Palette Generator‘ Canva
  6. Studie společnosti NerdWallet „Mýty o koupi domu tisíciletí“.
  7. Mapa Veygo „Nejžádanější motory světa“.
  8. „Disney+ Dream Job“ společnosti Reviews.org

Shrnutí

Link bait vám může pomoci vybudovat odkazy na autority ve velkém, a to je cíl, kterého se mnoho tvůrců odkazů a SEO rozhodlo dosáhnout. Stačí prozkoumat a pochopit, jak vytvořit obsah, o kterém chce každý mluvit, a nevyhnutelně zaznamenáte úspěch této taktiky

Sdílejte článek na sociálních sítích