Spotřebitelské soutěže

Nikdy nikoho neomrzí možnost, že získat něco ZDARMA. Od malička jsme zvyklí slýchávat, že zadarmo ani kuře nehrabe. Když však něco skutečně dostaneme jen tak za nic (například výhra v soutěži), je to příjemné překvapení, které si na dlouho zapamatujeme. Spotřebitelské soutěže jsou vhodným způsobem jak si získat nové zákazníky, ale také cestou k udržení zákazníků stávajících.

Realizace spotřebitelské soutěže

1. Plánování

  • rozbor potřeb zadavatele a vypracování herního mechanismu
  • volba typu soutěže ( soutěž krátkodobá, nebo soutěž dlouhodobá)
  • zpracování scénáře
  • tvorba časového harmonogramu průběhu soutěže
  • volba a zajištění vhodných soutěžních cenreklamní dárkové předměty opatřené logem společnosti dle Corporate identity
  • tvorba motivační systému (v případě zapojení vlastních zaměstnanců, kteří se budou na provádění soutěže podílet)
  • zajištění legislativního a právní dohledu

2. Reklamní aktivity

3. Realizace

4. Vyhodnocení

  • analýza celkového průběhu soutěže (počty soutěžících, pohlaví, věk, vlny účasti, …)
  • vyhodnocení údajů a tvorba statistik (data mining)

Uspořádáním spotřebitelské soutěže získáte:

Příklady sloganů:

  • Sbírejte etikety z krabiček a získáte krásný dárek !!!
  • Za 30 symbolů ze zátek získáte originální dárek !!!
  • Sbírejte čárkové kódy a získáte hodnou cenu !!!
  • Sbírejte body z obalů výrobku a vyhrajte dárkovou sadu !!!